کد خبر 20608
۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷

عبداللهی در گفتگو با نمایندگان:

با اتحاد بین کشورهای مسلمان رژیم جنایتکار کودک کش نابود خواهد شد

با اتحاد بین کشورهای مسلمان رژیم جنایتکار کودک کش نابود خواهد شد

نماینده مردم مرودشت عضو کمیسیون کشاورزی در مجلس شورای اسلامی گفت: سراعیل قطعا نابود خواهد شد، همانطور که مقام معظم رهبری پیش بینی کردند که به زودی زود رژیم صهیونیست نابود خواهد شد، همچنین با اتحاد بین کشورهای مسلمان این جنایتکار کودک کش را نابود کنیم و جواب این اتفاقات اخیر صهیونیست را انشالله با قاطعیت بدهیم.

اسفندیار عبداللهی نماینده مردم مرودشت عضو کمیسیون کشاورزی در گفتگو با خبرنگار نماینگان، گفت: شهادت سید حسن نصرالله هشداری بود برای همه‌ی‌مسلمانان،انشالله به فضل الهی کشور عزیزمان ایران پاسخ قاطعی به این رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی خواهد داد.

وی افزود: با تدبیر دقیق مسئولین عزیز امنیتی و نظامی کم و کیف برنامه را بررسی کرده و با یک حرکت قاطعانه جواب رژیم صهیونیست را خواهیم داد.

اسفندیار عبداللهی اظهار کرد: ما امید داریم که اگر حتی چندین نفر هم مثل سید حسن نصرالله از دست بدیم باز هم لبنان،و فلسطین پیروز میدان خواهند بود و اسراعیل قطعا نابود خواهد شد،همانطور که مقام معظم رهبری پیش بینی کردند که به زودی زود رژیم صهیونیست نابود خواهد شد،همچنین با اتحاد بین کشورهای مسلمان این جنایتکار کودک کش را نابود کنیم و جواب این اتفاقات اخیر صهیونیست را انشالله با قاطعیت بدهیم.

انتخای پیام

کد خبر 20608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =