کد خبر 20621
۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۱

همراه اول همچنان پیشتاز بازار اینترنت همراه: ایرانسل از بازار جا ماند!

 همراه اول همچنان پیشتاز بازار اینترنت همراه: ایرانسل از بازار جا ماند!

در دنیای امروز، ارتباطات از طریق تلفن همراه به یکی از نیازهای اساسی افراد تبدیل شده است. کیفیت سرویس‌های ارائه شده توسط اپراتورهای تلفن همراه، به ویژه در زمینه داده و صوت، نقش مهمی در رضایت کاربران دارد و دلیلی هم ندارد که بگوییم اما بحث زیرساخت همیشه در این مواقع حرف اول را می‌زند.

به گزارش نمایندگان، در دنیای امروز، ارتباطات از طریق تلفن همراه به یکی از نیازهای اساسی افراد تبدیل شده است. کیفیت سرویس‌های ارائه شده توسط اپراتورهای تلفن همراه، به ویژه در زمینه داده و صوت، نقش مهمی در رضایت کاربران دارد و دلیلی هم ندارد که بگوییم اما بحث زیرساخت همیشه در این مواقع حرف اول را می‌زند.

بر اساس آخرین گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، تعداد مشترکان اینترنت همراه در کشور به مرز ۱۱۴ میلیون نفر رسیده است. این رشد چشمگیر نشان‌ دهنده افزایش روزافزون استفاده از خدمات اینترنتی در میان کاربران ایرانی است. امروز در آی‌تی‌رسان تصمیم گرفتیم تا نگاهی به وضعیت اپراتورهای کشور بیندازیم و طبق آخرین اطلاعات منتشر شده، آن‌ها را مقایسه کنیم تا ببینیم چه کسی حرف اول را در ایران می‌زند و از لحاظ زیرساخت کدام اپراتور می‌تواند در آینده پاسخگوی بهتری برای نیاز مشترکان باشد؟

انتهای پیام 

کد خبر 20621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =