کد خبر 20949
۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۹

حضور همراه اول به عنوان بزرگترین برند ایرانی حاضر در رویداد جیتکس

حضور همراه اول به عنوان بزرگترین برند ایرانی حاضر در رویداد جیتکس

نمایشگاه جیتکس 2024 در دبی، یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای فناوری جهانی، با تمرکز بر دیجیتالی‌سازی صنعتی و هوش مصنوعی برگزار می‌شود. این نمایشگاه که از 14 تا 18 اکتبر در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می‌گردد، بستری برای نمایش نوآوری‌ها در حوزه‌هایی مانند هوش مصنوعی، امنیت سایبری، بلاکچین، و فین‌تک فراهم می‌کند. جیتکس فرصتی است برای کارآفرینان، سرمایه‌گذاران و متخصصان فناوری از بیش از 180 کشور تا با رهبران صنعت ارتباط برقرار کنند. 

به گزارش نمایندگان، نمایشگاه جیتکس 2024 در دبی، یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای فناوری جهانی، با تمرکز بر دیجیتالی‌سازی صنعتی و هوش مصنوعی برگزار می‌شود. این نمایشگاه که از 14 تا 18 اکتبر در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می‌گردد، بستری برای نمایش نوآوری‌ها در حوزه‌هایی مانند هوش مصنوعی، امنیت سایبری، بلاکچین، و فین‌تک فراهم می‌کند. جیتکس فرصتی است برای کارآفرینان، سرمایه‌گذاران و متخصصان فناوری از بیش از 180 کشور تا با رهبران صنعت ارتباط برقرار کنند. 
همراه اول به عنوان بزرگ‌ترین برند ایرانی حاضر در این رویداد، با هدف تقویت اکوسیستم ICT ایران و جذب سرمایه‌گذاری، در این نمایشگاه شرکت کرده است. این حضور می‌تواند باعث تبادل دانش، نمایش نوآوری‌ها، و ارتقای کل صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات در ایران شود و برای استارتاپ‌های کوچک الهام‌بخش باشد.

انتهای پیام 

کد خبر 20949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =