کد خبر 20700
۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹

نصیرپور:

عملیات دیشب پاسخ تجاوزات رژیم صهیونیستی بود

عملیات دیشب پاسخ تجاوزات رژیم صهیونیستی بود

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام دیشب لشکریان حزب الله موجب آرامش مجاهدان و مردم شد و به رژیم صهیونسیتی اعلام می‌کنم این عملیات برداشتن درب قلعه خیبر بود.

به گزارش نمایندگان، مجید نصیرپور در جلسه علنی امروز (چهارشنبه  11 مهر)مجلس تاکید کرد: تشکر می‌کنم از رهبری معظم انقلاب به جهت حسن تدبیر و اقدامات راهبردی که در روزهای اخیر و شب گذشته اتفاق افتاد و یاد می‌کنم از امام و شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافعین حرم و همه آنانی که خون پاکشان را در جهت حفظ انقلاب اسلامی فدا کردند و یاد می‌کنم از شهدای گردان‌های تخریب لشکر ۲۷ و تخریب لشکر عاشورا.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اقدام دیشب لشکریان حزب الله موجب آرامش مجاهدان و مردم شد و به رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنم این عملیات برداشتن درب قلعه خیبر بود و اگر دست از پا خطا کنند تمام مجاهدین ما در تمام عرصه‌های آن رژیم غاصب حاضر خواهند شد و انتقام خون شهدا را در میدان می‌گیرند. این بمباران پاسخ تجاوزات بی‌شرمانه رژیم صهیونیستی بود و تاکید می‌کنم در آغاز راه هستیم.

نصیرپور تاکید کرد: توجیهات ناترازی‌ها در حوزه برق و بنزین و احتمالاً در ماه‌های عادی در حوزه گاز قابل پذیرش نیست و باید تدبیر لازم اتفاق بیفتد. این ناترازی‌ها خسارت گسترده‌ای به کشاورزان و دامداران و صاحبان صنایع وارد کرده است. درباره آموزش و پرورش تاکید می‌کنم تکلیف همه مرتبطان با این وزارتخانه را معلوم کنند و حتماً در نظام گزینش معلمان تجدید نظر کنند. چراکه با این روش  به جز ناامیدی در جوانان دستاورد دیگری را در پیش نخواهیم داشت.

انتهای پیام

کد خبر 20700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =