کد خبر 20758
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱

قوامی در گفتگو با نمایندگان:

بیانات رهبر انقلاب پیام فراملی و فرامنطقه‌ای داشت

بیانات رهبر انقلاب پیام فراملی و فرامنطقه‌ای داشت

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی، گفت بیانات رهبر انقلاب پیام‌های فرامنطقه‌ای داشت که فراتر از مرزهای کشور و منطقه به جهان ارسال شد.

هادی قوامی نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی به نمایندگان گفت: اوضاع منطقه در حال حاضر با بحران‌های متعددی مواجه است و این شرایط دشوار به بروز مسائل جدید منجر شده است.   حضور پرشور مردم در مراسم نماز جمعه، پیام فراملی و مهمی را به جهان ارسال می‌کند که فراتر از مرزهای جغرافیایی و فرهنگی ماست.  

قوامی با اشاره به جوانان، تصریح کرد: این جوانان، تجسم فرهنگ شهادت هستند و در این وضعیت خطرناک، هرگز ترس را به دل خود راه نمی‌دهند.   چنین عزم و اراده‌ای می‌تواند مسیر را برای نهضت‌های ضد استعماری هموار کند و به ایجاد تغییرات مثبت در منطقه منجر شود.

نماینده اسفراین در ادامه به دو عامل کلیدی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در طول ۴۵ سال گذشته، هم مردم و هم رهبری به‌ وضوح نشان داده‌اند که رهبری و حضور مردم دو رکن اساسی هستند.  

وی بر اهمیت این دو عامل در موفقیت‌های گذشته و همچنین در مسیر آینده افزود که تنها با همبستگی و وحدت می‌توان بر چالش‌ها غلبه کرد و به سوی اهداف عالی انقلاب حرکت کرد.  

انتهای پیام

کد خبر 20758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =