کد خبر 20775
۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷

سلیمانی در صحن مجلس:

زمان تحویل گندم در سال آینده به صورت قطعی مشخص شود

زمان تحویل گندم در سال آینده به صورت قطعی مشخص شود

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس گفت: گندمکاران با تاخیر مطالباتشان را دریافت کرده‌اند متأسفانه با افزایش قیمت نهادهای کشاورزی مواجه شدند که قبل از اینکه مطالباتشان را به طور کامل دریافت کنند تحت فشار بانک‌ها برای پرداخت معوقات خود بودند.

به گزارش خبرنگار نمایندگان،  سید یحیی سلیمانی نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی، در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۵ مهر ماه) در نطق میان دستور گفت: سوال بنده از دولت این است که چرا در شرایطی که منابع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین شده است چرا این قانون اجرا نمی‌گردد؟ رئیس سازمان برنامه بودجه و سایر مسئولین تذکر می‌دهم نسبت به اجرای قانون اقدام نمایند.

نماینده مردم نیشابور گفت: ضمن اینکه مطالبه‌گری مجلس تا اجرای کامل این قانون ادامه خواهد داشت در حالی که گندمکاران عزیز با تاخیر مطالباتشان را دریافت کرده‌اند متأسفانه با افزایش قیمت نهادهای کشاورزی مواجه شدند که قبل از اینکه مطالباتشان را به طور کامل دریافت کنند تحت فشار بانک‌ها برای پرداخت معوقات خود بودند. من از سازمان برنامه بودجه و وزارت جهاد کشاورزی می‌خواهم زمان تحویل گندم در سال آینده به صورت قطعی  و منابع آن مشحص شود.

سلیمانی افزود: وزیر محترم نیرو در جریان رای اعتماد وعده دادند برای قطع برق چاه‌های کشاورزی در آینده تمهیدات لازم را پیش بینی کردند که امیدوارم به این وعده خود جامه عمل بپوشاند، ضمن اینکه در برنامه هفتم مطالبات ایثارگران و خانواده معظم شهدا که به آن تاکید شده است، نیازمند عزم جدی دولت برای اجرا است.

سلیمانی اضافه کرد: سال‌ها است سیستم گزینش معلمان در آموزش و پرورش مورد انتقاد است در هفته‌های گذشته لیست گزارشات و گلایه‌های متعددی از سوی برخی از داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش که با شرایط روبرو شدند به دست برخی افراد با درجه علمی مطلوب و متعهد فقط به واسطه اعمال شخصی مصاحبه کننده جای بحث و بررسی دارد این مشکل در کنار مطالبات تعیین وضعیت نیروهای خدمات و نهضتی و پرداخت معوقات فرهنگیان از دولت محترم مورد انتظار است اولویت دولت قرار گیرد. ریاست محترم جمهوری برای این مشکل اعلام آمادگی کرده‌اند اما انتظار می‌رود فارغ از اینکه این پروژه‌ها در چه دولتی آغاز شده باید سریع‌تر تعیین تکمیل شود. 

انتهای پیام

کد خبر 20775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =