کد خبر 20886
۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۰

پژمانفر:

موضوع آیفون ریشه امنیتی دارد/مسائل امنیتی از رفاهیات و اقتصادی مردم مهم‌تر است+ویدیو

موضوع آیفون ریشه امنیتی دارد/مسائل امنیتی از رفاهیات و اقتصادی مردم مهم‌تر است+ویدیو

نصرالله پژمانفر نماینده جبهه موسوم به پایداری در مجلس طی گفتگوی تلفنی با صدا و سیما گفت: مسائل امنیتی از رفاهیات و اقتصادی مردم مهم‌تر است.

به گزارش نمایندگان، نصرالله پژمانفر نماینده جبهه موسوم به پایداری در مجلس طی گفتگوی تلفنی با صدا و سیما گفت: مسائل امنیتی از رفاهیات و اقتصادی مردم مهم‌تر است و چون پیجرها در لبنان ترکید باید به دستگاه امنیتی حق بدهیم که گوشی‌هایی که از کشورهایی که ما با آن‌ها روابط سخت! داریم می‌آیند را رجیستر نکنند!!

چند نکته‌ای به آقای پژمانفر، در مورد رجیستر نشدن آیفون‌ها تا امروز چند دلیل مطرح شده است؟ یک روز به بهانه‌ی تجملاتی بودن و قیمت دلاری آن، که با مثال نقض واردات آزاد گوشی‌هایی مثل سامسونگ که گاها قیمتی بالاتر هم دارند رد شد. روز دیگر دستور رهبری را در مورد کالاهای آمریکایی بهانه کردید و آن‌هم با دم‌خروس واردات محصولات دیگر بر ملا شد!!

امروز هم که فرمودید دستگاه امنیتی این دستور را صادر کرده است و این دستگاه‌ها مشکل امنیتی دارند،    فارغ ازینکه آیفون‌ها ۳سال است که رجیستر نمی‌شوند ولی از ترکیدن پیجرها یک ماه هم نمیگذرد، سوالی که هست این است که آیا گوشی‌های سامسونگ این مشکل را ندارند؟ گوشی‌های شیائومی ممکن نیست بترکند؟ روی گوشی‌های هوآوی سرویس‌های جاسوسی سوار نمی‌شوند؟  یا اصلا مدل‌های قبل از سری ۱۴آیفون مشکل امنیتی نداشتند؟

با فرض این ادعا که دستگاه‌های امنیتی مانع رجیستر شدن این گوش‌ها هستند، چرا مدعی این هستید که شورای‌عالی‌فضای‌مجازی باید دستور آزاد شدن رجیستر را صادر کند؟ پس نامه‌های ممنوعیتی که در دولت قبل از وزارت صمت صادر می‌شد چه بود؟

و سوال آخر اینکه کار دیگری ندارید که فقط پیگیر رجیستر نشدن آیفون‌ها هستید؟ یا در رجیستر نشدن آیفون‌ها الطاف خفیه‌ای هست که ما از آن مطلع نیستیم؟

انتهای پیام

کد خبر 20886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =