کد خبر 20900
۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷

بیاتی درگفتگو با نمایندگان:

دولت باید افزایش قیمت لبنیات و نان را کنترل کند/ اجازه ندهیم اتحادیه‌ها محصولات را گران کنند

دولت باید افزایش قیمت لبنیات و نان را کنترل کند/ اجازه ندهیم اتحادیه‌ها محصولات را گران کنند

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی، گفت: باتوجه به گرانی نان و لبنیات کشور ما از نظر درآمدی در شرایط خوبی نیست و هزینه هایمان بسیار بالا و درآمدمان بسیار کم است.

ولی الله بیاتی سخنگوی کمیسیون سیاست داخلی وشوراها و نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با نمایندگان، گفت: باتوجه به گرانی نان و لبنیات کشور ما از نظر درآمدی در شرایط خوبی نیست و هزینه هایمان بسیار بالا و درآمدمان بسیار کم است.

بیاتی افزود: این دلیل نمی‌شود که قیمت لبنیات و نان افزایش پیدا کند، هرچقدر لبنیات گران شود، مصرف آن برای اقشار آسیب پذیر کمتر است و از آنطرف باعث بیماری هایی در اثر سوء تغذیه خصوصا بچه ها می‌شود. نظارت بر بازار چه لبنیات چه دیگر مواد غذایی چون پروتئین هم افزایش قیمت داشته، وظیفه دولت است که کنترل کند تا این اتفاق نیوفتد.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در پاسخ به سوال خبرنگار نمایندگان، که مصوبه ای وجود نداشته چرا این محصولات گران شده اند، گفت: این به جایگاه نظارتی دولت مربوط می‌شود و نباید اجازه دهد اتحادیه ها چیزی را گران کنند و باید در شورای قیمت گذاری این کار انجام شود، در این مسائل نظارت دولت را می‌طلبد.

انتهای پیام 

کد خبر 20900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =