کد خبر 20935
۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸

صوفی در گفتگو با نمایندگان:

دولت مسئله رفع فیلترینگ را عملی کند/ رفع فیلترینگ با ابزار و سازوکار مناسب

دولت مسئله رفع فیلترینگ را عملی کند/ رفع فیلترینگ با ابزار و سازوکار مناسب

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، گفت: دولت و وزیر ارتباطات قول دادند که این مسئله فلیترینگ و رفع فیلترینگ در دستور کار قرار دهند ولی با ابزار و سازوکار مناسب انجام شود منتهی تا کنون اقدامی نشده است ما منتظریم دولت به قولش عمل کند و انجام دهد.

عباس صوفی عضو کمیسیون عمران و نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار نمایندگان، در مورد مسئله  رفع فیلترینگ گفت:  هیچکس با ولنگاری در فضای مجازی موافق نیست اما با این نوع فیلترینگ هم همه مخالف هستند، در حال حاضر همه از فیلتر شکن استفاده می‌کنند.

صوفی عنوان کرد: یکسری از راه این فیلترشکن ها رانت خواری و سوء استفاده می‌کنند، میلیارد ها تومان در جیب یک عده ای می‌رود که معلوم نیست از طریق چه کسی حمایت می‌شوند؟ دولت و وزیر ارتباطات قول دادند که این مسئله فلیترینگ و رفع فیلترینگ در دستور کار قرار دهند ولی با ابزار و سازوکار مناسب انجام شود منتهی تا کنون اقدامی نشده است ما منتظریم دولت به قولش عمل کند و انجام دهد.

نماینده مردم همدان اظهار کرد: مهم این است ما الان چیزی به نام فیلترینگ نداریم و فیلترشکن ها این مسئله را رفع کرده است، آنهایی که سوء استفاده می‌کنند نمیگذارند رفع فیلترینگ انجام شود.

انتهای پیام 

کد خبر 20935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =