کد خبر 20966
۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰

یوسفی در گفتگو بانمایندگان:

رژیم صهیونیستی جرات هیچ گونه اقدامی را علیه هواپیمای آقای قالیباف نداشت

رژیم صهیونیستی جرات هیچ گونه اقدامی را علیه هواپیمای آقای قالیباف نداشت

عضو هیئت رئیسه مجلس، گفت: هواپیمای رئیس مجلس در حالی در فرودگاه بیروت به زمین نشست که پهپادهای رژیم صهیونیستی بر آسمان این شهر پرواز می‌کردند اما این رژیم جرات هیچ گونه اقدامی را علیه هواپیمای آقای قالیباف نداشت.

مجتبی یوسفی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار نمایندگان، گفت: سفر رئیس مجلس شورای اسلامی که با خلبانی شخص آقای قالیباف به بیروت انجام شد نشان دهنده جدیت و همچنین شجاعت رئیس مجلس کشورمان است که در شرایط خاص منطقه هم برای حمایت از مقاومت در منطقه حاضر می‌شود.

وی افزود: به هنگام فرود هواپیمای رئیس مجلس که شخص آقای قالیباف لبان آن بود پهپادهای رژیم صهیونیستی بر آسمان بیروت پرواز می‌کردند اما این رژیم جرات هیچ گونه اقدامی را علیه هواپیمای رئیس مجلس کشورمان نداشت. 

عضو هیئت رئیسه مجلس اظهار داشت: این حضور مقتدرانه در بیروت نشان دهنده حمایت قاطع جمهوری اسلامی ایران و از جمله رئیس مجلس کشورمان از مقاومت در منطقه است و نشان می‌دهد که مقامات جمهوری اسلامی از جمله رئیس مجلس شورای اسلامی با اقتدار ز محور مقاومت دفاع می‌کنند و در سخت‌ترین شرایط نیز مقاومت را تنها نمی‌گذارند.

انتهای پیام 

کد خبر 20966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =