کد خبر 21001
۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵

جوکار در گفتگو با نمایندگان:

فضای مجازی در کشور رهاست/ بابت انواع تهمت‌ها و دروغ‌ها هیچکس پاسخگو نیست!

فضای مجازی در کشور رهاست/ بابت انواع تهمت‌ها و دروغ‌ها هیچکس پاسخگو نیست!

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی، گفت: اصلی ترین کار مدیریت فضای مجازی است،  فضای مجازی در کشور ما هیچگونه مدیریتی نمیشود و رهاست، انواع تهمت ها و دروغ ها گفته می‌شود و هیچکس هم پاسخگو نیست.

محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی، با توجه به این سوال که آیا رفع فیلترینگ را به زودی خواهیم داشت یا خیر، در گفتگو با خبرنگار نمایندگان، گفت: در موضوع رفع فیلترینگ پیچیدگی های خاصی وجود دارد، از یک سو فیلتر شکن هایی که در بازار فروخته می‌شود منجر به کاسبی شده است، برای افراد سودجو که این اصلا درست نیست و روند کار باید به گونه‌ای باشد که دست این افراد قطع شود، و از سویی دیگر دسترسی به اطلاعات هم به گونه ای باشد که مردم ایران بتوانند به راحتی و کمترین زمان دسترسی پیدا کنند.

نماینده مردم یزد اظهار کرد: اصلی ترین کار مدیریت فضای مجازی است،  فضای مجازی در کشور ما هیچگونه مدیریتی نمیشود و رهاست، انواع تهمت ها و دروغ ها گفته می‌شود و هیچکس هم پاسخگو نیست، و این قابل قبول نیست برای این باید فکر و تدبیری اندیشیده شود.

رئیس کمیسیون شوراها افزود: ماباید سالم سازی فضای مجازی را در نظر بگیریم و تولید محتوای مناسب انجام دهیم، اگر رفع فیلتر انجام دهیم هم هیچگونه قانونی وجود ندارد.

انتهای یپام

کد خبر 21001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =