کد خبر 21010
۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس:

برنج و چای دو محصول استراتژیک گیلان

 برنج و چای دو محصول استراتژیک گیلان

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی گفت: برنج و چای دو محصول استراتژیک گیلان است که بخش قابل توجهی از درآمد مردم این استان وابسته به این دو محصول است.

به گزارش نمایندگان، سید کریم معصومی با اشاره به کشاورزی بودن استان گیلان اظهار کرد: برنج و چای دو محصول استراتژیک گیلان است که بخش قابل توجهی از درآمد مردم این استان وابسته به این دو محصول است.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خرید تضمینی برنج پاسخگوی نیازهای شالیکاران نیست، گفت: دولت از پرداخت مطالبات چایکاران مانده است و حالا چطور می‌تواند اعتبار خرید تضمینی برنج را تأمین می‌کند!

معصومی با اشاره به چالش‌های اعتباری و مالی دولت بیان کرد: پرداخت مبلغ خرید تضمینی برنج پس از ۸ ماه به کشاورز هیچ دردی از این قشر زحمت کش دوا نمی‌کند.

وی با تاکید بر لزوم حل مشکل برنج شمال کشور افزود: به شرط حل مشکل برنج به وزیر جهاد کشاورزی رأی اعتماد دادیم و با پیگیری‌های مجلس و دولت مشکلات کشاورزان رفع می‌شود.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه واردات برنج باید کنترل شده صورت گیرد، گفت: کشور به واردات نیاز است اما این کار باید با کنترل و نظارت انجام شود تا کشاورز آسیب نبیند.

معصومی با تاکید بر لزوم تعریف بسته‌های حمایتی برای کشاورزان اضافه کرد: بسته‌های حمایتی برای کشاورزان در نظر گرفته شود تا هزینه‌های تمام شده محصول کاهش پیدا کند.

منبع: مهر

انتهای پیام

کد خبر 21010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =