کد خبر 21137
۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۱

خضریان:

روحیه مقاومت با شهادت سنوار به پرواز درآمد

 روحیه مقاومت با شهادت سنوار به پرواز درآمد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: روحیه مقاومت با شهادت سنوار به پرواز درآمد تا الگویی برای جوانان فلسطینی باشد، معتقدیم این شهید نه تنها فلسطین بلکه شهیدی برای امت اسلامی و آزادی خواهان جهان در مقابل استکبار بود.

به گزارش نمایندگان، علی خضریان نماینده مجلس شورای اسلامی روز سه‌شنبه و در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید «یحیی السنوار» در دفتر حماس در تهران در جمع خبرنگاران گفت:برخلاف جوسازی‌های رسانه‌ای که شهید سنوار، این فرد مجاهد را در زیر زمین و تونل‌ها یاد می‌کردند، اما او در میدان رزم نشان داد روحیه مقاومت و مبارزه با صهیونیست‌ها در اجزای حماس و فلسطین وجود دارد.

وی افزود: روحیه مقاومت با شهادت سنوار به پرواز درآمد تا الگویی برای جوانان فلسطینی باشد، معتقدیم این شهید نه تنها فلسطین بلکه شهیدی برای امت اسلامی و آزادی خواهان جهان در مقابل استکبار بود. 

این نماینده مجلس اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران نقش خود را در  حمایت از محور مقاومت بیش از پیش انجام می‌دهد. در نشستی که ما با دوستان نیروهای مسلح در مجلس داشتیم بر این موضوع تاکید شده و  ضرورت دارد برای دفاع از منافع ملی از حماس، حزب الله و انصارالله همه را قائل هستیم که باید کمک و حمایت کرد.

خضریان تصریح کرد: جا دارد درباره تهدید رژیم صهیونیستی به سرزمین جمهوری اسلامی ایران بگویم؛ در نشستی که با مسئولین برگزار شد، آمادگی کامل برای پاسخ به هر تجاوزی به این سرزمین وجود دارد.

نماینده مجلس شورای اسلامی هشدار داد: اگر آمریکایی‌ها امکاناتی را در اختیار صهیونیست‌ها قرار دهند به همان اندازه پاسخی پشیمان‌کننده می‌گیرند. 

انتهای پیام

کد خبر 21137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =