کد خبر 21145
۱ آبان ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۹

داداشی در گفتگو با نمایندگان؛

کمیسیون اجتماعی با مصوبه تعطیلی پنجشنبه مخالفت کرد

کمیسیون اجتماعی با مصوبه تعطیلی پنجشنبه مخالفت کرد

سخنگو کمیسیون اجتماعی در مجلس شورای اسلامی گفت: در رابطه با تعطیلی پنجشنبه، کمیسیون اقتصادی نامه ای مبنی بر این که مصوبه فعلی را کمیسیون اجتماعی تغییر دهد،زدند ولی کمیسیون اجتماعی با آن مخالفت کرد.

ولی داداشی نماینده گیلان سخنگو کمیسیون اجتماعی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار نمایندگان، اظهار کرد: در نشست امروز ۱آبان ماه کمیسیون اجتماعی از رئیس سازمان تامین اجتماعی دعوت شد که در رابطه با حق بیمه کارکنان دانشگاه آزاد با کارشناسان اختلاف سلیقه هایی در رابطه با اعمال حق بیمه کارکنان دانشگاه آزاد و همچنین اساتید حق و تدریس و اساتید که بازنشسته شدند داشتند.
عضو کمیسیون اجتماعی افزود: این سری اختلافات سلیقه باعث به وجود آمدن یک سری چالش ها برای حق بیمه شد و قرار شد طی برگزاری جلسات آینده با حضور رئیس سازمان در کمیسیون برای برطرف کردن این سری از چالش ها کارگروهی تشکیل شودتا در آن ریز و جزئیات مسائل و مشکلاتی که دارندبرطرف شود.

داداشی در پایان عنوان کرد: در رابطه با تعطیلی پنجشنبه و کاهش ساعت اداری، کمیسیون اقتصادی نامه ای مبنی بر این که مصوبه فعلی را کمیسیون اجتماعی تغییر دهد، زدند  ولی طی صحبت های صورت گرفته کمیسیون اجتماعی با آن مخالفت کرد و این  مصوبه به صورت قبل به جای خود پابرجاست.
انتهای پیام

کد خبر 21145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =