کد خبر 20268
۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳

داداشی نماینده موافق:

تصویب طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه تامین اجتماعی برای کشور اهمیت دارد

تصویب طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه تامین اجتماعی برای کشور اهمیت دارد

نماینده مردم آستارا در موافقت با طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه تامین اجتماعی، آن را یکی از موضوعات مهم عنوان کرد که با تبدیل به قانون مفید خواهد بود.

به گزارش خبرنگار نمایندگان، ولی داداشی نماینده مردم آستارا در مجلس در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در موافقت با طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه تامین اجتماعی گفت: امروز در حال بررسی قانونی هستیم که یکی از موضوعات مهم است و مقام معظم رهبری بر آن تأکید داشته‌اند. کمیسیون اجتماعی و کارشناسان محترم مرکز پژوهش‌ها و سایر دستگاه‌ها، این مسئله را بررسی کرده و مصوب شده است.

وی در خصوص مخالفت علیرضا سلیمی نماینده مخالف طرح گفت: نکاتی در رابطه با نسخ موضوعی و نسخ حکمی بیان کردند. باید گفت که حکم بر موضوع حمل می‌شود. در این طرح، حقوق ورثه مرحوم مصدق الدوله آمده است که موضوعیت ندارد. لذا حکم بر موضوع حمل می‌شود.

داداشی ادامه داد: تنقیح قوانین از مسلمات قانون‌گذاری است و همه دلسوزان کشور بر آن تأکید دارند. آقای دکتر قالیباف نیز به این نکته اشاره کردند و توضیح دادند.  ممکن است برخی از دوستان ابهاماتی داشته باشند که در این قانون پیش‌بینی شده است که تبعات حقوقی پیشین همچنان پابرجاست و حقوق گذشته ضایع نخواهد شد. از نمایندگان خواهش می‌کنم که به این طرح رأی دهند تا تبدیل به قانون شود.

انتهای پیام

کد خبر 20268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =