کد خبر 223
۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶

شجاعی:

دولت آینده به دنبال رفع مشکلات اقتصادی باشد

دولت آینده به دنبال رفع مشکلات اقتصادی باشد

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: کمیسیون اصل ۹۰ می تواند نقش مکمل را برای دولت سیزدهم ایفا کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما، حسن شجاعی علی ابادی رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس، به اولویت های اساسی دولت سیزدهم و همکاری کمیسیون اصل 90 در راستای حل مشکلات مردم با دولت آینده اشاره کرد و گفت: انتظاری که نمایندگان مجلس شورای اسلامی از دولت سیزدهم دارند در حقیقت انتظارات و مطالبات به حق مردم است زیرا مشکلات معیشتی، اقتصادی و امثالهم زندگی مردم را دچار مشکل کرده است.

نماینده مردم ابهر،خرمدره و سلطانیه در مجلس افزود: بنابراین بهبود وضعیت اقتصادی از اولویت هایی بوده که دولت آینده باید به آنها توجه خاصی داشته باشد، البته آقای رئیسی هم به حل مشکلات مردم توجه  ویژه ای دارند و امیدوار هستیم که بتوانند اقدامات موثری را در این راستا انجام دهند.

این نماینده مردم در مجلس به همراهی کمیسیون اصل 90 با دولت آینده برای رفع مشکلات کشور اشاره و تاکید کرد: کمیسیون اصل 90 می تواند نقش مکمل را برای دولت سیزدهم ایفا کند و به  عنوان ناظر بر طرز کار دستگاه‌های مختلف دولتی نظارت کند. اگر کمیسیون اصل 90 انحرافی را مشاهده کند، قطعا دلسوزانه و بدون هیچ گونه انگیزه خاصی آماده است که به دولت سیزدهم کمک کند تا مشکلات کشور حل شوند و در حقیقت به عنوان همراه ناظر، مراقب عملکرد دولت خواهیم بود.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: طبیعتا آقای رئیسی در بحث فسادستیزی کارنامه درخشانی دارند و حتما این توقع وجود دارد که کابینه ای ضد فساد را هم تشکیل دهند چرا که اگر این اتفاق نیفتد آن کارآمدی و حل مشکلات معیشتی هم محقق نمی شود.

منبع: خانه مت 

انتهای پیام

کد خبر 223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =