کد خبر 2861
۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰

آصفری:

فضای سایبری باید بومی شود 

فضای سایبری باید بومی شود 

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز دشمنان جمهوری اسلامی ایران در وادی فضای مجازی و سایبری دشمنی خودشان را به ما نشان می‌دهند و لذا ایجاد امنیت در فضای سایبری بسیار مهم است، ما باید نسبت به بومی‌سازی فضای سایبری در کشورمان اقدام کنیم تا از تکرار حوادثی چون ایجاد اختلال در سامانه کارت سوخت جلوگیری شود و همچنین بومی‌سازی فضای سایبری می‌تواند تهدیدات دشمنان را کاهش دهد. 

محمدحسن آصفری عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی،در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری نمایندگان ما، در خصوص بومی سازی فضای سایبری در کشور گفت: امروز دشمنان جمهوری اسلامی ایران در وادی فضای مجازی و سایبری دشمنی خودشان را به ما نشان می‌دهند و لذا ایجاد امنیت در فضای سایبری بسیار مهم است. 

وی افزود: تقویت امنیت در فضای سایبری از این جهت حائزاهمیت است که بسیاری از فعالیت‌های بخش‌های دفاعی و امنیتی ما در بستر سایبری انجام می‌شود و نمی‌توان نسبت به تقویت فضای سایبری بی‌تفاوت بود. 

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما باید نسبت به بومی‌سازی فضای سایبری در کشورمان اقدام کنیم تا از تکرار حوادثی چون ایجاد اختلال در سامانه کارت سوخت جلوگیری شود و همچنین بومی‌سازی فضای سایبری می‌تواند تهدیدات دشمنان را کاهش دهد. 

وی در پایان افزود: تقویت پدافند غیرعامل هم بسیار مهم است و مطابق با قانون، همه سازمان ها، وزارتخانه‌ها و نهادها موظف هستند که در جهت تقویت پدافند غیرعامل اقدام کنند.

انتهای پیام

کد خبر 2861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =