کد خبر 2919
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰

قالیباف در پاسخ به تذکر باقری:

فضاسازی‌های رسانه ای درباره مخالفت نمایندگان با نظام رتبه‌بندی کذب محض است

فضاسازی‌های رسانه ای درباره مخالفت نمایندگان با نظام رتبه‌بندی کذب محض است

رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نمایندگان درباره لایحه رتبه بندی معلمان اتفاق نظر داشته و فضاسازی‌های ایجاد شده در برخی رسانه‌ها کذب محض است.

به گزارش نمایندگان ما، محمد باقری بنابی نماینده بناب در مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه)  با استناد به بند (۱۱) ماده (۲۲) آیین‌نامه داخلی مجلس گفت: اخیرا در فضای مجازی لیستی منتشر شده که در آن ۱۱۷ نفر از نمایندگان به عنوان مخالف نظام رتبه‌بندی معرفی شده‌اند، در حالی که همگان می‌دانند تمامی نمایندگان به اتفاق با نظام رتبه‌بندی معلمان موافق بوده و حتی در صحن علنی نیز به آن رأی مثبت دادند.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد برخی رقبای سیاسی دو سال مانده به انتخابات مجلس دست به کار شده و اینگونه در حال متشنج کردن فضا هستند. انتظار می‌رود هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از جایگاه مجلس دفاع کرده و اعلام کند که این لیست مورد تایید مجلس نیست.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: انصافا همکاران ما در مجلس برای رتبه‌بندی معلمان یک اتفاق نظر واحد داشته و از معدود مواردی بود که لایحه بالای ۲۰۰ رای داشت که در سابقه مجلس کم‌نظیر است. رتبه‌بندی معلمان در اولویت مجلس شورای اسلامی است و این نوع شایعه‌ها کذب محض و اطلاعات غلط است.

انتهای پیام

کد خبر 2919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =