کد خبر 3114
۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰

سنگدوینی:

وزارت صمت نظارت خود را بر بازار لوازم خانگی را افزایش دهد

راهکار رفع انحصار در بازار لوازم خانگی 
وزارت صمت نظارت خود را بر بازار لوازم خانگی را افزایش دهد

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی گفت: ما از دولت و وزارت صمت می‌خواهیم که نظارت خود را بر بازار لوازم خانگی افزایش دهند تا از گران فروشی جلوگیری شود و باید با افرادی که سوء استفاده می کنند، برخورد جدی شود.

رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما، اظهار داشت: دستگاه‌های نظارتی کنترل خوبی بر وضعیت بازار لوازم خانگی ندارند و همین مسئله باعث شده است که برخی از فروشندگان لوازم خانگی داخلی گران‌فروشی کنند.  

وی افزود: اگر نظارت دستگاه‌های ذیربط و نظارتی به خوبی انجام می‌شد، قطعاً شاهد گرانی لوازم خانگی نبودیم.  در شرایطی که واردات لوازم خانگی از کره جنوبی به کشورمان ممنوع شده است، برخی از تولیدکنندگان لوازم خانگی داخلی به دنبال انحصارطلبی هستند.  

نماینده مردم گرگان بیان کرد: تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم خانگی داخلی باید بدانند که درصورتی‌ فروش لوازم خانگی داخلی افزایش می‌یابد و رونق می‌گیرد که آنان ضمن افزایش کیفیت کالاهای خود، با مردم منصفانه برخورد کنند و گران‌فروشی نکنند.  

سنگدوینی ادامه داد: از سوی دیگر با توجه به ممنوعیت واردات لوازم خانگی از کره جنوبی به ایران، باید بین تولیدکنندگان لوازم خانگی داخلی رقابت ایجاد شود تا بازار در انحصار چند برند خاص نباشد.  

وی در پایان اضافه کرد: ما از دولت و وزارت صمت می‌خواهیم که نظارت خود را بر بازار لوازم خانگی افزایش دهند تا از گران فروشی جلوگیری شود و باید با افرادی که سوء استفاده می کنند، برخورد جدی شود.

انتهای پیام

کد خبر 3114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =