کد خبر 3380
۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲

فلاحی:

دستور وزیر صمت برای در اولویت قرار گرفتن اختصاص خط اعتباری ۱۰۰ میلیاردی به ایلام

دستور وزیر صمت برای در اولویت قرار گرفتن اختصاص خط اعتباری ۱۰۰ میلیاردی به ایلام

نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان در مجلس گفت: وزیر صمت برای در اولویت قرار گرفتن اختصاص خط اعتباری ۱۰۰ میلیارد تومانی به ایلام در قالب تامین مالی زنجیره ای را صادر نمود.

سارا فلاحی نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان در مجلس، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت:  اخیرا با  وزیر صنعت، معدن و تجارت جلسه ای داشتم که پیگیر بخشی از مطالبات استان در حوزه وظایف این وزارتخانه شدم.

نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان در مجلس افزود: بسیاری از واحدهای تولیدی واقع در شهرک‌ها و نواحی صنعتی حوزه انتخابیه به علت نداشتن سرمایه در گردش نیمه فعال و غیرفعال شده اند.

وی تاکید کرد: در راستای فعال کردن واحدهای تولیدی درخواست یک خط اعتباری ۱۰۰ میلیارد تومانی به استان ایلام را مطرح کردم که وزیر صمت دستور داد «در قالب تامین مالی زنجیره ای در اولویت اول اقدام شود».

فلاحی  عنوان کرد: همچنین در این نشست خواستار برطرف شدن مشکلات طرح سردخانه ۳۵۰۰ تنی واقع در شهرک صنعتی مهران شدم.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: پیگیری حل مشکلات شرکت فولادگستر آتنای چرداول در خصوص دریافت ماده اولیه کویل‌های فولادی با استاندارد جهانی، از دیگر مواردی بود که  با وزیر صمت در میان گذاشتم ناگفته نماند که این شرکت دارای ظرفیت ۱۵۰ هزار تن در سال است که در صورت دریافت مواد اولیه، برای ۶۰۰ نفر از جوانان ایلام اشتغالزایی مناسب خواهد داشت.

وی عنوان کرد: آقای فاطمی امین، وزیر صمت در خصوص موارد مطرح شده دستور بررسی و اقدامات لازم را صادر کرد.

منبع:خانه ملت

انتهای پیام 

کد خبر 3380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =