کد خبر 3465
۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸

بانکی پور:

نفوذی ها از تجمعات کشاورزان سوءاستفاده کردند

نفوذی ها از تجمعات کشاورزان سوءاستفاده کردند

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از افراد نفوذی سوءاستفاده کردند و بحث آنان مشکل آب نیست بلکه به دنبال ایجاد تشنج در جامعه هستند.  این تجمعات خساراتی را به کشور وارد می‌کند و کشورمان در شرایطی نیست که بودجه کلانی را هم صرف ساماندهی این خسارات کند.  

امیرحسین بانکی پور نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما، اظهار داشت: ما تاکنون جلسات متعددی با کشاورزان داشتیم و آن‌ها مطالبات به حقی دارند و با آنکه حقابه دار هستند، شرایط آبی کشور را به خوبی درک می‌کنند.  

وی افزود: مردم قبول دارند که خشکسالی وجود دارد و بارندگی کم است، اما حرفشان این است که زمانی که خشکسالی وجود دارد، نباید همه فشارها روی کشاورزان باشد و از آن طرف آب شرب مدیریت نشود و بخش صنعت هم آب زیادی را مصرف کند.  

نماینده مردم اصفهان ادامه داد: از سوی دیگر کشاورزان به خوبی می‌دانند که بخشی از مشکلات آنان به کم‌کاری دولت سابق برمی‌گردد و حتی وزیر نیروی دولت روحانی زیر بار نمی رفت که مشکلات را با کشاورزان مطرح کند و در آن دولت بسیاری از طرح‌ها را متوقف کردند که اگر اجرا می‌شد، شاهد مشکلات فعلی نبودیم.  

بانکی پور با اشاره به اینکه متاسفانه در تجمعات اخیر دیدیم که برخی از افراد نفوذی سوءاستفاده کردند و بحث آنان مشکل آب نیست بلکه به دنبال ایجاد تشنج در جامعه هستند، بیان کرد: این تجمعات خساراتی را به کشور وارد می‌کند و کشورمان در شرایطی نیست که بودجه کلانی را هم صرف ساماندهی این خسارات کند.  

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر وزیر نیرو و دیگر دولتمردان به صورت جدی پیگیر حل این مشکل است و امیدوارم که هرچه سریع‌تر حقابه و خسارتی که دولت برای کشاورزان ر نظر گرفته است،  به آنان پرداخت شود تا دیگر شاهد این مشکلات نباشیم.

انتهای پیام

کد خبر 3465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =