کد خبر 3606
۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰

طی حکمی از قالیباف:

رفیعی آتانی رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شد

رفیعی آتانی رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شد

رئیس مجلس شورای اسلامی در حکمی دکتر عطاء الله رفیعی آتانی را به عنوان رئیس جدید مرکز تحقیقات اسلامی مجلس منصوب کرد.

به گزارش نمایندگان ما، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در حکمی عطاء الله رفیعی آتانی را به عنوان رئیس جدید مرکز تحقیقات اسلامی مجلس منصوب کرد و ایشان در مراسمی با حضور مشاور رئیس مجلس و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی، رئیس مرکز پژوهش های مجلس و برخی دیگر از شخصیت های علمی و اجرایی معارفه شدند.

مشاور رئیس  مجلس و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی در مراسم معارفه و تودیع  رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس طی سخنانی گفت: مرکز تحقیقات اسلامی مجلس یک ابتکار میمون و مبارکی  است که برای ایجاد پیوند و ارتباط میان فقه و قانون تاسیس شده است.

سید محمد جواد شوشتری خاطر نشان کرد: شهر مقدس قم معدن علم و مرکز نگاه دینی به کشور داری است،   ضرورت دارد ما در حکمرانی با توجه به اینکه جمهوری اسلامی هستیم نگاه خود را با طراز دینی تنظیم کنیم و این مرکز می تواند پل بسیار مناسبی بین یافته های حوزه علمیه و مجلس شورای اسلامی باشد.

وی ابراز امیدواری کرد که مرکز تحقیقات اسلامی مجلس بتواند با کمک همه کسانی که دل در گرو حل انقلاب، جمهوری اسلامی به عنوان یادگار امام راحل و مردم عزیزمان دارند، بتوانند خدمات خود را به مجلس ارائه دهد.
وی گفت: تنوع کار مجلس و کمیسیون ها نیازمند نگاه دقیق علمی و دینی است که باید میان مجموعه ها تعامل و ارتباط وجود داشته باشد تا با کمترین مشکل، طرح ها و لوایحی که در مجلس هست، به نفع ملت به تصویب برسد.

مشاور رئیس  مجلس از خدمات حجت الاسلام والمسلمین دکتر رجایی نیا رئیس سابق مرکز تقدیر و برای دکتر رفیعی آتانی آرزوی موفقیت کرد و گفت: در هر زمانی که مسئولیت ها برگردن ما است، باید بتوانیم  رضایت خداوند را همراه داشته باشیم و از همه توان برای انجام کار، استفاده کنیم.

انتهای پیام

کد خبر 3606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =