کد خبر 3851
۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶

عباس زاده تشریح کرد

پشت پرده نوسانات ارزی

پشت پرده نوسانات ارزی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: معمولاً مسائل اقتصادی و ارزی در کشور ما متأثر از عرضه و تقاضا و مکانیزم‌های اقتصادی در داخل کشورمان است.

محمود عباس زاده مشکینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما، گفت: معمولاً مسائل اقتصادی و ارزی در کشور ما متأثر از عرضه و تقاضا و مکانیزم‌های اقتصادی در داخل کشورمان است؛ البته اقتصاد کشورمان بی‌تأثیر از مسائل بین‌المللی نیست و دشمنان جمهوری اسلامی ایران هم سعی می‌کنند که مشکلاتی را در روند اقتصادی ایران ایجاد کنند.

وی بیان کرد: غربی‌ها به دنبال طولانی و فرسایشی کردن مذاکرات هستند تا باعث بی‌ثباتی در اقتصاد کشورمان شوند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: قطعاً نوسانات نرخ ارز هم تا حدی متاثر از مسائل اقتصادی داخلی و تا حدی هم تحت تاثیر مسائل بین‌المللی و حربه های دشمنان است.

عباس زاده افزود: ما باید اقتصاد خود را مدیریت کنیم و به هیچ وجه اجازه ندهیم که غربی‌ها و دشمنان جمهوری اسلامی ایران به مسائل داخلی کشورمان به ویژه موضوعات اقتصادی نفوذ کنند.

وی در خاتمه گفت: در صورتی که ما ساختار اقتصادی و ارزی کشورمان را تقویت کنیم، قطعاً مسائل اقتصادی ما تحت تاثیر نقشه‌های شوم دشمنان قرار نمی‌گیرد و دچار نوسان نمی شود.

انتهای پیام

کد خبر 3851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =