کد خبر 389
۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷

سیاهکلی:

رئیس جمهور دستور ویژه برای جبران خسارت سیل اخیر را صادر کند

رئیس جمهور دستور ویژه برای جبران خسارت سیل اخیر را صادر کند

نماینده مردم قزوین در مجلس با اشاره به سیل اخیر حوزه انتخابیه خود گفت: رئیس جمهور دستور ویژه برای جبران خسارت سیل اخیر در الموت و آوج صادر کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما، لطف الله سیاهکلی نماینده مردم قزوین در مجلس، در نشست علنی امروز (سه شنبه 19 مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: هفته گذشته سیل خانمانسوزی در منطقه الموت بزرگ و آوج رخ داد که موجب شد. تعدادی از هموطنان جان خود را از دست بدهند و خرابی زیادی به بار آورد، اما در کشور به این موضوع کمتر پرداخته شد و رسانه ها نیز به آن نپرداختند. مردم این مناطق بدون پشتوانه مانده اند و مشکلات آنها برطرف نشده است. رئیس جمهوردستور ویژه ای جهت حل مشکلات و جبران خسارت خسارت دیدگان ناشی از این سیل صادر کند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه بیمه کارگران ساختمانی توسط تامین اجتماعی قطع شده و این سازمان ماده 5 قانون تامین اجتماعی را اجرا نمی کند، ادامه داد: مگر می شود یک سازمان اجرایی قانون را اجرا نکند؟ مجلس باید به این موضوع ورود کند. در زمینه بیمه رانندگان تاکسی و وانت نیز سال هاست که اقدامی صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: قانون تسری زندان ها که تصویب شده است، برای کارکنان قوه قضائیه نیز اعمال شود، حقوق کارکنان این نهاد با فعالیت سخت آنها همخوانی ندارد و باید اصلاح شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه کشاورزان در شرایط خوبی نیستند و محصول گندم کشاورزان حوزه قزوین با افت بیش از 50 درصدی مواجه هستند، عنوان کرد: علی رغم افزایش سرسام آور قیمت نهاده های کشاورزی، قیمت خرید محصولات کشاورزی مشخص نیست.

سیاهکلی در پایان خاطرنشان کرد: کارکنان شرکت های واسطه ای امنیت شغلی ندارند و حقوق کمی دریافت می کنند.

منبع: خانه ملت 

انتهای پیام

کد خبر 389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =