کد خبر 4129
۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱

گزارش؛

مهر ابطال بر شایعه اختلاف نمایندگان گرگان

اقتدای سنگدوینی به منتظری در نماز
مهر ابطال بر شایعه اختلاف نمایندگان گرگان

نمایندگان حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در جریان حضور در جلسه شورای شهر گرگان نماز را به جماعت و با اقتدای مهندس سنگدوینی به دکتر منتظری، همدلانه و صمیمانه اقامه کردند.

به گزارش نمایندگان ما: استان گلستان در دوره جدید تشکیل مجلس شورای اسلامی دوره خاص و ویژه ای را تجربه می کند که از همان ابتدا با حضور نمایندگانی هوشمند، مردمی، باتجربه و کارآمد با درک درستی از شرایط کشور اتحاد، همدلی و همزبانی را برای توسعه متوازن استان گلستان و ارتقای شاخص های پیشرفت این استان محروم در دستور کار خود قرار دادند.

نگاه بسیار مثبت همه نمایندگان به پروژه های بزرگ تمامی ۶ حوزه انتخابیه در ۱۴ شهرستان استان در کنار پیگیری های گروهی برای رفع مسکلات مردم و گره گشایی از پروزه های عمرانی، گردشگری، درمانی و توسعه ای استان از جمله اقدامات مثبت و همدلانه نمایندگان ۷ گانه استان در دوره جدید بوده است.

پیشنهاد مبتکرانه اعضای مجمع نمایندگان استان گلستان مبنی بر حضور تمامی نمایندگان استان در شهرستانها به نوبت و به منظور بررسی ظرفیت ها و البته کاستی های تمامی نقاط استان نیز اقدام شاخص دیگری بود که بارقه های امید را در دل همه مردم استان برای توسعه ای فراگیر و متوازن در سایه همدلی و وحدت نمایندگان شعله ور کرد.

اما در ماههای اخیر و در ایام انتصابات و حضور نیروهای جدید دولت سیزدهم در ادارات کل و فرمانداری ها برخی آگاهانه و یا ناخواسته با طرح مباحث غیراصولی و غیرمستند به نوعی به سمت ایجاد فضایی حرکت کردند که خروجی آن نمایش عدم همدلی و هماهنگی نمایندگان استان به ویژه نمایندگان مرکز استان در این مسیر بود، شایعاتی که هرچند به باور عمومی نرسید اما طرح آن می تواند موجب کند شدن روند توسعه استان و درگیر کردن نیروهای انقلاب به سمت کارهای بیهوده شود.

مهر ابطال بر شایعه اختلاف نمایندگان مجلس/ اقتدای سنگدوینی به منتظری در نماز

مهر ابطال بر شایعه اختلاف نمایندگان مجلس/ اقتدای سنگدوینی به منتظری در نماز

اما اقدام شایسته و هوشمندانه نمایندگان مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی و حضور هماهنگ و باهم در جلسه شورای شهر گرگان و البته مهم تر از آن اقتدای رمضانعلی سنگدوینی به غلامرضا منتظری در نماز که بیانگر شهادت به تقوا، عدالت و شایستگی هاست موجی از خوشحالی و همدلی را میان مردم و دوستداران نظام و انقلاب ایجاد کرد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام

کد خبر 4129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =