کد خبر 4183
۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸

زاهدی:

شهید سلیمانی سرباز ولایت بود 

شهید سلیمانی سرباز ولایت بود 

نماینده مردم کرمان در مجلس گفت: ولایت‌مداری سردار سلیمانی در گفتار و عمل وی کاملا مشهود بود و او سرباز و مطیع محض مقام معظم رهبری بود و به همین دلیل هم تاکید کرد که روی سنگ قبرش کلمه «سرباز» حک شود.

محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما، اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی فردی تک بعدی نبود و باید روش، منش، گفتار، کردار، معرفت و اعتقادات وی را در یک منظومه کامل در نظر بگیریم.  

وی افزود: مردم تا سال‌ها پیش فقط سردار سلیمانی را به عنوان فردی جهادی و نظامی می‌شناختند چرا که رسانه‌ها به سایر ابعاد شخصیتی وی کمتر می‌پرداختند اما وی در سایر ابعاد هم فردی تمام و کمال بود.  

نماینده مردم کرمان در مجلس ادامه داد: آمریکا و مستکبران از شجاعت و درایت سردار سلیمانی واهمه زیادی داشتند و برای شهادت وی هزینه زیادی کردند. با وجود آنکه سردار سلیمانی مجاهدی بزرگ و جهانی بود، اما بسیار متواضع بود و نمی‌توان هیچ ژنرالی را در دنیا پیدا کرد که تا این اندازه متواضع باشد.  

زاهدی خاطر نشان کرد: حاج قاسم سلیمانی توجه زیادی به مردم داشت و نشان داد فقط توپ، تانک و موشک در جنگ مهم نیست، بلکه برای موفقیت در جنگ باید مدیریت جهادی، انقلابی و مردم‌داری را سرلوحه خود قرار دهیم.  

وی در پایان تاکید کرد: ولایت‌مداری سردار سلیمانی در گفتار و عمل وی کاملا مشهود بود و او سرباز و مطیع محض مقام معظم رهبری بود و به همین دلیل هم تاکید کرد که روی سنگ قبرش کلمه «سرباز» حک شود.

انتهای پیام

کد خبر 4183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =