کد خبر 4190
۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵

عباس زاده مشکینی:

سردار سلیمانی میدان و دیپلماسی را می شناخت

سردار سلیمانی میدان و دیپلماسی را می شناخت

 سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: سردار سلیمانی یک فرمانده راهبردی بود و به تفکر استراتژیک باور داشت. هم میدان را می‌شناخت و هم دیپلماسی را و قائل به توجه توأمان به میدان و دیپلماسی بود.  

محمود عباس زاده مشکینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما، اظهار داشت: سردار سلیمانی از نظر فردی اخلاص را همواره مورد توجه قرار می داد و در سایه اخلاص توانست به به مقامات عالی برسد. وی یک فرمانده راهبردی بود و به تفکر استراتژیک باور داشت. هم میدان را می‌شناخت و هم دیپلماسی را و قائل به توجه توأمان به میدان و دیپلماسی بود.  

وی افزود: شهید سلیمانی خود را در مرزهای جمهوری اسلامی ایران محصور نمی دید و تمام مرزهای انسانیت را مورد توجه داشت. او خود را متعلق به جهان انسانیت و اسلام می دانست و در این راه مجاهدت کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: سردار سلیمانی فرمانده ای بود که برای صلح جنگید و از سرمایه های محور مقاومت در مقابل نظام سلطه و از فرماندهان جریان عدالت در مقابل ظلم بود.

عباس زاده مشکینی در انتها خاطرنشان کرد: دستگاه دیپلماسی کشورمان پیگیری های لازم را انجام می‌دهد تا با عاملان ترور سردار سلیمانی برخورد شود و اقدامات قانونی در این زمینه در حال انجام شدن است.

انتهای پیام

کد خبر 4190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =