کد خبر 4192
۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹

حدادی:

مکتب شهید سلیمانی در جهان طنین افکن شده است

مکتب شهید سلیمانی در جهان طنین افکن شده است

نماینده مردم طالقان در مجلس گفت: امروز مکتب حاج قاسم سلیمانی نه تنها در ایران بلکه در جهان اسلام و در تمامی کشورهای جهان طنین افکن است.

علی حدادی عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما، اظهار داشت: مهمترین ویژگی شهید سلیمانی انگیزه الهی بود و این باعث می شد به معنای واقعی در کنار مردم ایران باشند؛ نه تنها در کنار مردم ایران اسلامی بلکه همه جهان اسلام.

وی افزود: امروزه امت اسلامی به صورت یکپارچه در سوگ شهید سلیمانی هستند. شهید سلیمانی خود را مدیون شهدا می دانستند؛ لذادر مسیر شهدا حرکت کردند.

 عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس ادامه داد: شهید سلیمانی خود را فدای اسلام، قرآن کریم و ولایت کردند. امروز مکتب حاج قاسم سلیمانی نه تنها در  ایران بلکه در جهان اسلام و در  تمامی کشورهای جهان طنین افکن است و تراز حاج قاسم یک تراز جهانی است و این به خاطر روحیه استکبار ستبزی ایشون در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی بود.

حدادی در پایان تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی با صداقت و شجاعت نقشه های دشمن را نقش بر آب کردند و خواب را از چشم دشمنان انقلاب اسلامی گرفته است و این افتخاری است برای تمام جهان اسلام.

انتهای پیام

کد خبر 4192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =