کد خبر 4194
۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸

محبی نجم آبادی:

شهید سلیمانی ملی گراترین شخص در دفاع از منافع ملی ملت بزرگ ایران و جهان اسلام بود

شهید سلیمانی ملی گراترین شخص در دفاع از منافع ملی ملت بزرگ ایران و جهان اسلام بود

نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: شهید سلمیانی ملی گراترین شخصیت در دفاع از منافع ملی ملت ایران و همچنین جهان اسلام بودند و نقش ایشان به عنوان قهرمان ملی و قهرمانی ارزشمند در جهان اسلام هرگز از خاطرها نخواهد رفت.

بهروز محبی نجم آبادی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما، اظهار داشت: شهید سلیمانی وحدتی در امت اسلامی در مقابل دشمن مشترک یعنی رژیم صهیونیستی و ایالت متحده آمریکا و استکبار جهانی ایجاد کرد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در خصوص ویژگیهای شخصیتی سردار شهید سلیمانی ادامه داد: سه ویژگی بارز در شهید سلیمانی وجود داشت. در درجه اول اینکه ایشان اهل وعده صادق بود و به آنچه می گفت عمل می کرد. مسأله دیگری که در شهید متجلی بود؛ استفاده دقیق از عقلانیت حقیقت محور بود به طوری که ایشان از همه خرد جمعی و ابزارهای علمی روز و مشاوره های تاثیرگذار و دقیق روز استفاده می کرد و در مسیر حرکت خودش با عقلانیت حقیقت محور برای دفاع از حق و اقامه عدالت تلاش می کرد. خصوصیت دیگری که در او به صورت جدی نمود داشت کار مجاهدانه و دقیق و شبانه روزی که از او چهره ای ساخته بود که لحظه ای آرام نداشت و تا زمانی که جهان اسلام درگیر  ویروس خطرناک و کشنده و از قبل طراحی شده داعش بود او در مقابل داعش و ایالات متحده ایستاد و جهان اسلام را از این ویروس خطرناک نجات داد.

این نماینده مجلس افزود: قطعا نقش او به عنوان قهرمان ملی و قهرمانی ارزشمند در جهان اسلام هرگز از خاطر ها نخواهد رفت و جهان اسلام و جبهه مقاومت و همه کسانی که برای اقامه عدل و حق در سراسر  جهان قیام می کند شهید سلیمانی را از خاطر نخواهد برد.

نجم آبادی در پایان تصریح کرد: اگر شهید سلیمانی از حریم اهل بیت و جهان اسلام دفاع کرد؛ ما مسئولین وظیفه داریم در پیروی از شهید بزرگوار از حریم حقوق ملت دفاع کنیم.

انتهای پیام

کد خبر 4194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =