کد خبر 4238
۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲

قالیباف:

مسئولان نباید در حرف و عملشان هیچ اختلافی وجود داشته باشد

مسئولان نباید در حرف و عملشان هیچ اختلافی وجود داشته باشد

رئیس مجلس با اشاره به اخلاص شهدا گفت: جریان انقلابی باید شهدا را الگوی خود قرار دهد و در این مسیر ایثار و از خود گذشتگی پر رنگ باشد و این مساله باید مد نظر همه مسئولان باشد که در حرف و عملشان هیچ اختلافی نباید وجود داشته باشد.

به گزارش نمایندگان ما، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در منزل شهید حسین اسماعیل بیگی ضمن ادای احترام به این شهید گفت: شهدا خصلت‌های بی نظیر رفتاری داشتند و این رفتار در وصیت نامه‌های شهدا و سیره آنها نمایان شده است.

وی گفت: جریان انقلابی باید شهدا را الگوی خود قرار دهد و در این مسیر ایثار و از خود گذشتگی پر رنگ باشد و این مساله باید مد نظر همه مسئولان باشد که در حرف و عملشان هیچ اختلافی نباید وجود داشته باشد.

رئیس مجلس افزود: قدم برداشتن در مسیر و مکتب سلیمانی خصلت شهدا بود که از آن جمله می‌توان به شهید اسماعیل بیگی اشاره کرد، این شهید در ابعاد مختلف زندگی ساده زیست و سعی می‌کرد مطابق با معیارهایی که مقام معظم رهبری مشخص می‌کنند زندگی و رفتار کند.

قالیباف افزود: ما باید در مسیر ترویج فرهنگ شهادت و ترویج سیره شهدا گام برداریم و نسل جوان را با آنها آشنا کنیم.

وی گفت: عزتی که امروز خدا به شهید سلیمانی داده است و مردم و ملت‌های منطقه او را دوست دارند ناشی از همین خدمت به مردم و ساده زیستی است.

رئیس مجلس افزود: باید به جوانان فرصت کار و تلاش بدهیم تا کشور از مسیر مشکلات عبور کند و این رفتاری بود که امثال شهید سلیمانی و شهید اسماعیل بیگی انجام می‌دادند.

قالیباف در پایان با اشاره به اینکه فداکاری‌های شهدا کشور را به سمت افتخار پیش می‌برد گفت: باید فرهنگ جهاد و شهادت را بین نسل جوان ترویج دهیم.

انتهای پیام

کد خبر 4238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =