کد خبر 4268
۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳

همتی:

خواسته ما رفع کامل همه تحریم ها و راستی آزمایی است

خواسته ما رفع کامل همه تحریم ها و راستی آزمایی است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه این کمیسیون مذاکرات وین را به دقت رصد می کند گفت که خواسته ما رفع کامل همه تحریم ها و راستی آزمایی است.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، حسن همتی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در تذکری در جلسه علنی امروز(چهارشنبه) گفت: مجلس و کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مذاکرات وین را به دقت رصد کرده و ضمن حمایت از دست اندرکاران، وظیفه نظارتی خود را به صورت شایسته انجام می دهد. خواسته ما رفع کامل همه تحریم ها و راستی آزمایی است.

وی در تذکر پیگیری از دولت و به ویژه وزیر صمت خواست تا بر قیمت ها نظارت جدی داشته باشند زیرا مردم به دلیل مشکلات اقتصادی و معیشتی کمرشان خم شده و در برابر فرزندان و خانواده شرمنده هستند.

همتی گفت که مردم از شعار و تظاهر به عمل خسته شده اند، یک بار هم که شده برای مردم جهادی وارد کار شویم.

وی در تذکر به وزیر راه و شهرسازی گفت: علیرغم پیگیری ها و مکاتبات و جلسات مختلف مسئولان وزارت راه توجهی به رفع مشکلات مردم به ویژه راه های روستایی و بین شهری ندارند زیرا خودشان هوایی یا با خودروهای لوکس سفر می کنند به همین دلیل درد و رنج مردم را نمی بینند، کسانی که درد و رنج مردم را نمی بینند نمی توانند بر صندلی های مدیریتی تکیه زنند.

همتی ادامه داد: برای رفع مشکلات راه های روستایی تا به حال اقدامی صورت نگرفته؛ در فصل دوم سال جاده ها را با هزینه های بسیار زیرسازی می کنند که در فصل بارش قابل آسفالت نیست. چه کسی پاسخگوی این هزینه ها است.

انتهای پیام 

کد خبر 4268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =