کد خبر 4412
۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵

کمیسیون تلفیق امروز وارد بررسی بخش درآمدی بودجه ۱۴۰۱ می شود

کمیسیون تلفیق امروز وارد بررسی بخش درآمدی بودجه ۱۴۰۱ می شود

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱ گفت که کمیسیون تلفیق از عصر امروز وارد بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال آینده می شود.

به گزارش نمایندگان ما، رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱ اظهار کرد: جلسات برخی کمیته های کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱ در نوبت صبح امروز برگزارمی شود.

وی افزود: کمیسیون تلفیق نیز از عصر امروز وارد بررسی منابع درآمدی بودجه سال آینده با حضور رییس سازمان برنامه و وزرای نفت واقتصاد می شود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱ گفت: طبق آیین نامه جدید مجلس ابتدا کمیسیون تلفیق کلیات لایحه بودجه را بررسی و تصویب کرد و گزارش آن را به مجلس برای تصمیم گیری نهایی نمایندگان ارجاع داد، نمایندگان نیز کلیات لایحه بودجه را تصویب کردند.

زارع ادامه داد: بعد از آن نوبت به فرصت ارائه پیشنهادات نمایندگان مجلس به گزارش کمیسیون تلفیق رسید و گزارش به کمیسیون تلفیق جهت بررسی جزییات ارجاع شد که کمیسیون تلفیق از امروز عصر جلسات خود را برای بررسی بخش درآمدی بودجه آغاز می کند.

وی خاطر نشان کرد: با پایان یافتن بررسی های کمیسیون در مورد بخش های درآمدی بودجه، تلفیق وارد بررسی بخش های هزینه ای می شود و در نهایت با پایان یافتن بررسی ها، گزارش به صحن علنی جهت رسیدگی به جزییات لایحه بودجه سال آینده ارجاع خواهد شد.

انتهای پیام

کد خبر 4412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =