کد خبر 4518
۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵

علیرضابیگی:

۱۷۷ میلیارد دلار سرمایه‌ در دولت قبل از کشور خارج شد

چون بورس در اختیار دولت است، مشکلات فعلی به وجود آمده است
۱۷۷ میلیارد دلار سرمایه‌ در دولت قبل از کشور خارج شد

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با بیان اینکه باید مردم را در اقتصاد دخیل کرده و دولت از اقتصاد بیرون رود، تاکید کرد: تمامی مشکلات دوره ۸ ساله دولت قبل در قسمت‌هایی اتفاق افتاد که ثروت مردم به دولت داده شد و مشخص نیست چگونه ۱۷۷ میلیارد دلار سرمایه‌ در دولت قبل از کشور خارج شد.

 به گزارش نمایندگان ما، احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در خصوص مشکلات مربوط به بازار سرمایه اظهار کرد: کشور ما دارای ثروت زیادی است و به‌جای منت زدن به مردم، باید ثروت را به آن‌ها برگردانیم.

وی افزود: مردم را به سرمایه‌گذاری در بورس دعوت می‌کنید و سپس می‌گویید سرمایه هایتان نابود شد! چون بورس در اختیار دولت است این اتفاقات افتاده و مشکلات فعلی به وجود آمده که موجب نابودی سرمایه مردم شده است.

نماینده مردم تبریز گفت: به‌جای دادن کارخانه‌ای مثل ماشین‌سازی به فردی همچون مش قربانعلی، باید این مجموعه در اختیار مردم قرار می‌گرفت.

وی با بیان اینکه باید مردم را در اقتصاد دخیل کرده و دولت از اقتصاد بیرون رود، تاکید کرد: تمامی مشکلات دوره ۸ ساله دولت قبل در قسمت‌هایی اتفاق افتاد که ثروت مردم به دولت داده شد و مشخص نیست چگونه ۱۷۷ میلیارد دلار سرمایه‌ در دولت قبل از کشور خارج شد.

علیرضابیگی در پایان سخنان خود یادآور شد: دولت یک تولید کننده خودرو است و تمامی امکانات خود را فراهم می‌کند تا مردم خودروی دولتی بخرند در حالیکه نباید مردم را وادار به خرید خودرو یا هر کالای دیگر کنیم.

انتهای پیام

کد خبر 4518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =