کد خبر 4813
۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰

آذری:

در طرح خرید سربازی باید عدالت اجتماعی در نظر گرفته شود

در طرح خرید سربازی باید عدالت اجتماعی در نظر گرفته شود

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح خرید سربازی در کشور ضروری است اما نه برای همه بلکه برای افرادی که واجد یکسری شرایط ویژه هستند باید تصویب شود تا عدالت اجتماعی نیز رعایت شود.

علی آذری نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما، درخصوص خرید سربازی گفت: نظر اکثریت نمایندگان بر تصویب نشدن این طرح خواهد بود چرا که با خرید سربازی، افراد بسیاری که در سالهای گذشته دوسال سربازی رفتند و قانون برای آنان اعمال شده است و کسانی که وضعیت مالی خوبی ندارند معترض خواهند شد.

وی بیان کرد: این طرح از نظر نمایندگان مجلس، نه تنها نشدنی بلکه ناعادلانه و تا حدودی غیرقانونی محسوب میشود.

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس ادامه داد: البته افرادی هم هستند که خرید سربازی برای آنان ضروری است که البته باید برای این افراد با تصویب قانون ویژه ای این طرح را تصویب کرد، نه اینکه بیایند و این طرح را برای تک تک افراد جامعه قرار داده و این بی عدالتی را به یک قانون مصوب تبدیل کنند.

آذری افزود: طرح خرید سربازی در کشور ضروری است اما نه برای همه بلکه برای افرادی که واجد یکسری شرایط هستند باید تصویب شود. هم اکنون این طرح چه از نظر قانونی و چه از نظر اجتماعی، در مجلس در حال بررسی است و به تصویب نرسیده است.

انتهای پیام

کد خبر 4813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =