کد خبر 5083
۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶

نبویان:

توافقی که تحریم‌ها را لغو نکند مورد قبول نیست

توافقی که تحریم‌ها را لغو نکند مورد قبول نیست

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: توافقی مورد قبول ماست که آمریکایی ها پیرو آن تضامین لازم را ارایه کنند، همچنین طرف های غربی باید تضمین کنند که ملت ایران بتواند به راحتی نفت فروخته و پولش را جا به جا کند و توافقی که این موارد درون آن اعمال نشده باشد مورد قبول مجلس و ملت نخواهد بود.

حجت الاسلام سید محمود نبویان نماینده مردم اسلامشهر، تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما، گفت: آنچه که منافع ملت ایران را تامین کند متاسفانه در این متن فوق بین ایران و ۱+۴ دیده نمی شود.

وی بیان کرد: اولین موضوعی که باید برداشته شود تحریم هاست؛تحریم هایی که به هر بهانه ای بعد از برجام اعم از تحریم کاتسا اعمال شده باید برداشته شود چراکه این تحریم ، تحریمی بسیار گسترده است، متاسفانه این موارد در متن مورد توافق وجود ندارد.

نماینده مردم اسلامشهر ، تهران ، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی، افزود: بنابراین توافقی مورد قبول ماست که تحریم ها علیه ایران برداشته شود.

نبویان در ادامه بیان کرد: همچنین توافقی مورد قبول ماست که آمریکایی ها پیرو آن تضامین لازم را ارایه کنند، همچنین طرف های غربی باید تضمین کنند که ملت ایران بتواند به راحتی نفت فروخته و پولش را جا به جا کند و توافقی که این موارد درون آن اعمال نشده باشد مورد قبول مجلس و ملت نخواهد بود.

انتهای پیام

کد خبر 5083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =