کد خبر 515
۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶

مرحبا:

حضور سه وزیر پیشنهادی در کمیسیون اقتصادی مجلس

حضور سه وزیر پیشنهادی در کمیسیون اقتصادی مجلس

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از حضور وزیران پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و ورزش و جوانان در نشست امروز کمیسیون خبر داد.

به گزارش نمایندگان‌ما، غلامرضا مرحبا ‌سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، در توضیح نشست روز یکشنبه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره  نشست امروز کمیسیون به خبرنگاران گفت: کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی امروز میزبان سه تن از وزیران پیشنهادی بود.

 به گفته سیسخنگوی کمیسین اقتصادی سیدرضا فاطمی امین وزیر پیشنهادی برای وزارت صنعت، معدن و تجارت در کمیسیون حضور یافت و به سوالاتی که در جلسه دیروز  مطرح شده بود پاسخ داد. حمید سجادی وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان هم برنامه خود را ارائه کرد و نمایندگان سوالات خود را مطرح کردند.  در جلسه آتی برای پاسخ‌گویی بار دیگر ما کنار هم گرد خواهیم آمد.

وی اظهار داشت: در حال حاضر جلسه با وزیر پیشنهادی برای وزارت جهاد و کشاورزی در جریان است و سید جواد ساداتی نژاد در کمیسیون برنامه های خود را ارائه داد و نمایندگان هم در حال طرح سولات خود هستند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بعد از ظهر امروز نیز می‌توانیم پذیرای حضور دو وزیر باشیم جلسه عصر برگزار خواهد شد و گزارش آن را به اطلاع مردم خواهم رساند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام

کد خبر 515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =