کد خبر 573
۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶

خاتمی:

وزیر نیرو باید برنامه تخصصی داشته باشد

وزیر نیرو باید برنامه تخصصی داشته باشد

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس مسائلی را درباره برنامه های وزرای پیشنهادی نیرو، فرهنگ و ارشاد مطرح کرد.

به گزارش نمایندگان‌ما، سید مسعود خاتمی نماینده مردم گلپایگان و خوانسار، با توجه به حضور وزرای پیشنهادی در کمیسیون های تخصصی مختلف، برنامه های وزرای پیشنهادی نیرو و فرهنگ و ارشاد را قابل قبول توصیف کرد.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: علی اکبر محرابیان، وزیر پیشنهادی نیرو، سوابقی از جمله وزارت، اجرای طرح های بزرگ ملی و... دارد و برای مسئولیت جدید نیز برنامه و انگیزه خوبی دارد.

وی افزود: با توجه به بحران آب و قطعی برق در شرایط فعلی کشور، وزیر نیروی آینده باید برنامه ای تخصصی و ملی داشته باشد و با روحیه ای جهادی به فعالیت در این حوزه بپردازد که وزیر پیشنهادی علاوه بر برنامه های کلی خود، در حوزه برخی مسائل کلیدی مثل مدیریت تخصیص حق آبه شهرستان ها، توسعه بیشتر انرژی های تجدیدپذیر و تکمیل طرح های نیمه تمام نیز رویکردی مناسب دارد.

خاتمی در ادامه در مورد وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد گفت: اسماعیلی نیز به دنبال تقویت ساختار و جایگاه وزارت فرهنگ و ارشاد بوده و معتقد است برای هر استان و با توجه به اولویت های منطقه ای، باید برنامه ای جداگانه تدوین شود.

این عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: رویکرد تحول گرا و جوانگرایی نیز یکی دیگر از نقاط قوت اسماعیلی بوده و وی معتقد است در دولت سیزدهم، برای مسائلی از جمله لزوم تدوین برنامه جامع فرهنگی کشور، ملی کردن صنعت نشر و آسیب های فرهنگی برای نسل های جدید، باید اقداماتی مؤثر انجام شود.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام

کد خبر 573

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =