کد خبر 578
۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲

سرگزی:

تخصیص ۶ میلیارد تومان اعتبار توسط ارتش برای تصفیه خانه آب زهک

تخصیص ۶ میلیارد تومان اعتبار توسط ارتش برای تصفیه خانه آب زهک

نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون در مجلس در دیدار با امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی از تخصیص ۶۰ میلیارد ریال اعتبار توسط ارتش برای انجام عملیات ازن زنی در تصفیه خانه آب زهک و اصلاح ۱۷ کیلومتر شبکه آب روستایی خبر داد.

به گزارش نمایندگان‌ما، محمد سرگزی نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون و عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی با امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی این نهاد مقدس در ایام کرونا و حل مشکلات مردم در مناطق محروم و با اشاره به شرایط متشنج در کشور افغانستان  به تشریح مشکلات حوزه سیستان خصوصا موضوع آب شرب و لزوم استفاده از همه ظرفیت ها برای ایجاد شرایط مطلوب و پایدار برای مردم این منطقه پرداخت.

 امیر سرتیپ کیومرث حیدری نیز در پایان اعلام نمود مبلغ شصت میلیارد ریال اعتبار برای تصفیه خانه اب حوزه سیستان  و نیز اعتبار لازم جهت اصلاح ۱۷ کیلومتر از خط انتقال آب به شهرستان هیرمند اختصاص داد.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام

کد خبر 578

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =