کد خبر 5852
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷

طهماسبی:

اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها و جراحی اقتصادی به نفع مردم است

اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها و جراحی اقتصادی به نفع مردم است

نماینده مردم نی‌ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات اقتصادی دولت در جهت اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها و جراحی اقتصادی به نفع مردم است.

به گزارش نمایندگان ما، فرهاد طهماسبی نماینده مردم نی ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی در مورد بیانات رهبر انقلاب در حمایت از طرح تحول اقتصادی دولت گفت: فرمایشات رهبر انقلاب همیشه فصل الخطاب است، ایشان اقدامات دولت را تایید  و آن را مفید، موثر می‌دانند.

نماینده مردم نی‌ریز و استهبان اضافه کرد: اقدامات اقتصادی دولت در جهت اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها و جراحی اقتصادی به نفع مردم است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان داشت: مخالفان این تحول اقتصادی افرادی هستند که دستشان از رانت بزرگ اقتصادی ارز ۴۲۰۰ تومانی قطع شده است و منافع‌شان به خطر افتاده است.  

طهماسبی اصلاح نظام یارانه را جراحی اقتصادی ضروری خواند و گفت: اصلاح نظام توزیع یارانه ضرورت کشور و به نفع مردم است.

وی با بیان اینکه در گذشته یارانه به تعدادی واسطه پرداخت می‌شد و به صورت واقعی به دست مردم نمی‌رسید، بیان داشت: پیش از ساماندهی قیمت آرد، در نانوایی‌ها، نان بی‌کیفیت پخت می‌شد و بخش زیادی از نان‌های بی‌کیفیت برای خوراک دام به گاوداری‌ها فروخته می‌شد این یارانه مردم بود که اینگونه هدر می‌رفت.

عضو کمیسیون صنایع و معادن در مورد صحبت‌های رییس جمهور گفت: اختیارات اصلی برای اجرای برنامه‌های اقتصادی در دست رییس جمهور است، وی با اطلاعات و اشراف کامل مجری همه برنامه ها است و با سخنان خود در توضیح ساماندهی نظام یارانه‌ها به تمام شایعات پایان داد.

انتهای پیام

کد خبر 5852

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    0 0
    آقای رییسی مردم اگر به دیوان عدالت اداری شکایت کنند که شما یارانه ۴۵,هزار بابت حامل های انرژی قطع گردید .در صورتی که این سیصد تومن خودتان گفتید مربوط به گوشت و روغن و مرغ و لبنیات یارانه ۴۵هزاز برای حامل های انرژی بوده که کمی آزاد شد و نباید قطع شود
  • مریم ر IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    0 0
    اوللا کم میدهید دولت دوما یکسان بدید .دولت سوما. ملت . خودتان هزار بار. فیلم های فقر حاشیه شهر انعکاس کردید ملت ایران :در حاشیه شهرها هموطنان پول نان هم ندارند هر کدام یک زمین صدمتری با بدبختی گرفتند دو اتاق ساختند با سه تا بچه زندگی میکنند. دوربین ببرید بین اونها که شاهد خوشحالی یا آنه سیصد تومن یا چهارصد تومن باشید ..آنها قبل طرح پول نان هم نداشتند حتی به ارزان .. پول روغن هم نداشتند حتی به ارزان .پول تخم مرغ هم نداشتند حتی به ارزان .پول یک قالب پنیر هم نداشتند حتی به ارزان .پول پنج تومان ویزیت دکتر درمانگاه بیمارستان هم نداشتند حتی به ارزان ،، با این پول می‌توانند مدیریت کنند و در ماه دستشان جلوی کسی دراز نباشد ،، هموطن کمی هم از دید آنها نگاه کن. آنها بسیار فقیر تر از کمیته آیی ها هستند که شرایط عضو شدن در کمیته را ندارند چون سرپرست دارند. و این دو میلیون برای آنها غنیمت است ... این قشر زیر خط فقر قشر روی خط فقر هم مشخص است وضعیتشان و حالا من که قشر فقیر متوسط هستم آیا دوست ندارم مثل شما پولدار ها سالی یکبار به ترکیه بروم به شمال بروم ،به مشهد بروم فقط
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    0 0
    دولت رییس باید شفاف سازی کند چقدر پول برای ارز ترجیحی داده می‌شده چقدر بین مردم تقسیم شده .
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    0 0
    دولت رییس باید شفاف سازی کند چقدر پول برای ارز ترجیحی داده می‌شده چقدر بین مردم تقسیم شده
  • IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    0 0
    و حالا من که قشر فقیر متوسط هستم آیا دوست ندارم مثل شما پولدار ها سالی یکبار به ترکیه بروم به شمال بروم ،به مشهد بروم فقط شما باید بروید فقط شما حق زندگی خوب دارید ..ما چرا با بنزین سه هزار تومان شما سالی صد بار ترکیه و دبی بروید شمال مشهد. نجف و کربلا و با پول من با حق من. اما من نتوانم بروم و یارانه بنزین بر میدارند فورا. سرو صدا و اعتراض میکنید چون از حال خود خبر دارید هر روز میخواهید در شهر پرسه بزنید هر شب پارک بروید هر شب با ماشین و بنزین ما یارانه بننزینمان را می‌خواهیم نفری دو میلیون بدهید خودمان همه چیز را مدیریت کنیم ما هم می‌خواهدیم ده سال یکبار بتوانیم شمال برویم ترکیه برویم چرا باید با یارانه قشر زیر خط فقر ،بارانه قشر خط فقر. شما سالی صد بار دبی بروید نجف بروید کربلا بروید. ترکیه بروید . چرا دوست دخترم من سالی ده بار باید دبی. برود و پزش را به دختر من بدهد آن هم با یارانه امثال دختر من بنزین سه هزارتومان مردم را قانع کنید والا طرح خوبی است دولت بد اجرا میکند. در ضمن اینقدر این دهک و آن دهک نکنید. به همه بدید ،زیر خط فقر فقر ،قشر متوسط ،قشر پول
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    0 0
    بعد همه یارانه بدید به قشر فقیر به قشر زیر خط فقر به قشر روی خط فقر به قشر متوسط.صعیف به قشر متوسط پولدار تو دهک مشکل دارید فقط ب به پولداران پر رفاه و ه ثروتمندان و ابر ثزتمندان ندهید