کد خبر 603
۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۲

بابایی کارنامی:

معیشت، امنیت و بیمه کارگران اولویت فراکسیون کارگری است

 معیشت، امنیت و بیمه کارگران اولویت فراکسیون کارگری است

رئیس فراکسیون کارگری مجلس از تاکید اعضای این کمیسیون بر ضرورت توجه به امنیت شغلی و بهبود معیشت کارگران در نشست با وزیر پیشنهادی کار خبر داد.

به گزارش نمایندگان ما، علی بابایی کارنامی رئیس فراکسیون کارگری مجلس، در تشریح نشست فراکسیون کارگری مجلس با وزرای پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نفت و صنعت، معدن و تجارت، گفت: در راستای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی، پیشنهاد دادیم که سه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نفت و صنعت، معدن و تجارت در فراکسیون حضور یابد.

وی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر اساس شاخص‌هایی که دارد مورد تایید و حمایت جدی فراکسیون است، افزود: نمایندگان در نشست با وزیر پیشنهادی دغدغه‌های خود در حوزه کار و کارگری از جمله بهبود معیشت، امنیت شغلی، بیمه، صیانت از حقوق و ورزش کارگران را مطرح کردند و برنامه‌های ارائه شده توسط عبدالملکی نشان از رویکرد حمایتی ایشان از اقشار آسیب پذیر جامعه دارد و این موضوع قابل تقدیر است.

نماینده مردم ساری و میان دورود ادامه داد: همچنین وزیر پیشنهادی صمت برنامه‌های خود را به فراکسیون ارائه کرد؛ با توجه به اینکه 30 تا 35 درصد اشتغال کشور در حوزه ماموریت وزارت صمت است و کارگران در این رابطه دغدغه‌هایی را دارند بر همین اساس این دغدغه‌ها را به فاطمی امین منتقل کردیم و ایشان قول همکاری داد.

بابایی کارنامی یادآور شد: با توجه به دغدغه‌هایی که کارگران حوزه نفت در سطح امنیت شغلی، شیوه پرداخت حقوق و استخدام دارند از وزیر نفت خواستار توجه به رفع این مشکلات شدیم و با توجه به شاخصه ها و تخصص ایشان فراکسیون کارگری از وزیر پیشنهادی نفت حمایت خواهد کرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، افزود: البته این حمایت مشروط خواهد بود و چنانچه اوجی رای اعتماد مجلس را کسب کند اما توجهی به رفع مشکلات کارگران نکند و وزارت نفت مانند گذشته به مافیاگری ادامه دهد فراکسیون کارگری مجلس در کوتاه ترین زمان ممکن واکنش منفی نشان خواهد داد.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام

کد خبر 603

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =