کد خبر 7031
۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰

محمدیاری در تذکر شفاهی؛

امروزه ناکارآمدی مدیران اجرایی مردم را اذیت می کند

امروزه ناکارآمدی مدیران اجرایی مردم را اذیت می کند

نماینده مردم طوالش و رضوانشهر در مجلس در تذکری گفت: امروزه ناکارآمدی برخی مدیران اجرایی و عدم انسجام در جهت رفع مشکلات اقتصادی یکی از مسائلی است که مردم را اذیت می کند.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، حسن محمدیاری نماینده مردم طوالش و رضوانشهردر جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی مهران، گفت: عملیات آزادسازی مهران در کربلای یک ۱۰ روز به طول انجامید لذا باید یاد و نام همه رزمندگان این عملیات را گرامی بداریم؛ همچنین سردار فضلی که اکنون بیمار است یکی از فرماندهانی است که در این علمیات نقش آفرینی کرد لذا امیدواریم هرچه سریع تر حال ایشان بهبود یابد.

وی افزود: امروزه ناکارآمدی برخی مدیران اجرایی و عدم انسجام در جهت رفع مشکلات اقتصادی یکی از مسائلی است که مردم را اذیت می کند، همچنین ضعف اخلاق در جامعه ناشی از روحیه خود برتربینی و ترجیح منافع شخصی بر منافع جمعی از دیگر مسائلی است که جامعه را دچار مشکل می کند.

محمدیاری ادامه داد: جنگ اقتصادی دارای تبعات بیشتری از جنگ نظامی است زیرا انسجام را از بین می برد؛ براین اساس در حوزه اقتصادی هروقت روابط بر ضوابط حاکم باشد به انسجام جامعه آسیب می زند که باید به این موضوع توجه داشت.

انتهای پیام

کد خبر 7031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =