کد خبر 9068
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸

عنابستانی در گفتگو با نمایندگان ما:

طرح مجلس برای ساماندهی تجمعات کلید می‌خورد/ ایجاد اماکنی برای بیان اعتراضات مردم

طرح مجلس برای ساماندهی تجمعات کلید می‌خورد/ ایجاد اماکنی برای بیان اعتراضات مردم

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر دولت لایحه ندهد، مجلس خودش برای ساماندهی تجمعات طرح می‌دهد.  

علی اصغر عنابستانی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما، با بیان اینکه باید بستر لازم برای بیان اعتراضات مردم فراهم شود، اظهار داشت: هم دولت و هم مجلس به دنبال آن هستند که این اتفاق محقق شود.  

وی تاکید کرد: ما باید سازوکارهایی را برای به رسمیت شناختن اعتراضات مردم فراهم کنیم. لازم است اماکن و فضاهایی را برای بیان اعتراضات مردم ایجاد کنیم تا آنان بتوانند حرف خودشان و مطالباتشان را مطرح کنند.  

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: نقایص فعلی حکمرانی ما باید اصلاح شود؛ اگر دولت برای ساماندهی تجمعات به مجلس لایحه ندهد، ما در قالب طرح موضوع را دنبال خواهیم کرد.  

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: طرح‌هایی در دوره‌های قبلی مجلس برای ساماندهی تجمعات مردم وجود داشت که به جایی نرسید و الان فرصت خوبی است که این موضوع ساماندهی و قانونمند شود.  

عنابستانی اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران آنقدر ظرفیت دارد که بعد از چهل و اندی سال استقرار و استمرار بتواند نظرات و اعتراضات مخالفان خودش را بشنود و هر جا لازم است اصلاحاتی را انجام دهد.  

وی بیان کرد: ما نباید به فرصت طلبان اجازه دهیم که اعتراضات مردم را تبدیل به اغتشاش و تقابل با نظام جمهوری اسلامی ایران کنند.

انتهای پیام

کد خبر 9068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    0 0
    به هر حال جامعه نیاز به آزادی بیان و آزادی عقیده دارد. صدای مردم و بویژه نسل جوان باید شنیده شود و گرنه تنها با توسل به قوه قهریه و خفه کردن صدای مردم و تحمیل عقاید یک قشر و گروه خاص هرگز جواب نداد و از این به بعد اصلا جواب نمی دهد چون الان همه ایرانی‌ها صاحب خرد و اندیشه اند. و و در مدیریت کشور باید همه اقوام دخیل و شریک باشند نه تنها یک فکر خاص.