کد خبر 9208
۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

خسروی در نطق میان دستور:

گرانی و سختی معیشت این روزها بهانه خوبی برای ایجاد آشوب توسط دشمنان است

گرانی و سختی معیشت این روزها بهانه خوبی برای ایجاد آشوب توسط دشمنان است

نماینده مردم بیرجند در مجلس خطاب به رییس جمهور گفت: عدم تناسب تورم با حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری، شرایط سنگین تهیه مسکن ملی و عدم عمل به بعضی از وعده‌های داده شده به کشاورزان، دامداران و تولیدکنندگان و ... زخم‌های یکساله دولت شما نیستند، اما شما توفیق مداوای این زخم‌ها راپیدا کرده‌اید، پس با سرعت قاطع و به موقع و به اندازه و با برنامه ا قدام نمایید.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، حسین خسروی نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز(چهارشنبه، ۲۰ مهرماه) و در نطق میان دستور خود با سلام و درود خدمت ملت شریف ایران و تبریک هفته وحدت و میلاد با سعادت نبی اکرم(ص)   گفت: اغتشاشات اخیر یک از صحنه‌های مهم عبرت آمیزی مردم و مسئولان است مشروط به اینکه مصداق ما أَکْثَرَ الْعِبَرَ وَ أَقَلَّ الِاعْتِبَارَ نباشند، عظمت اربعین و پیشرفت‌های متنوع ایران اسلامی به ویژه در یکسال گذشته  نظیر عضویت رسمی در  پیمان شانگ‌های، ارتباط موثر با همسایگان و شرطی نکردن اقتصاد، مهار کرونا و حل نسبی مشکل آب شرب در بسیاری مناطق، تصفیه بدهی دولت سابق، واریز بخشی از درآمد دولت به صندوق توسعه ملی بر خلاف مدعیان کاربلد که نه تنها نتوانستند این عمل منطقی را انجام دهند بلکه بیشترین برداشت را از صندوق توسعه داشتند امید افرین است.

وی بیان کرد: حضور مقتدرانه رییس جمهور در سازمان ملل و جلوگیری از تحریف جایگاه شهید سلیمانی و قدم زدن عزتمندانه ایشان از محل اجلاسیه تا محل اقامت و ده‌ها عملکرد مثبت دیگر دشمنان را عصبانی کرده است، آنها می‌خواند درماندگی خود را در مقابل ایران، با ایجاد اغتشاش جبران نمایند اما زهی خیال باطل؛ چراغی را که ایزد برفروزد هرآنکس پف کن ریشه اش بسوزد.  

نماینده مردم بیرجند در مجلس ادامه داد: اسیب شناسی  ناآرامی‌های اخیر و علاج آن اولویت مهم مسئولان محترم است به راستی اگر در آموزش و پرورش بعد پرورشی غلبه پیدا می‌کرد و مفاهیم دینی و اخلاقی نظیر علو اسلام محتوای قران کریم و سیره نورانی ائمه(ع)،  استقامت،  صداقت،  اخلاص و دوری از پایمالی حقوق دیگران مصونیت حجاب نه محدودیت و بالاترین واژه‌ای به خداوند امر به معرف و نهی از منکر در جامعه نهادینه می‌شد برخی از فرزندان دهه هشتادی این مرز و بوم به راحتی در دام اغتشاشگران قرار نمی گرفتند.

خسروی در ادامه اظهار داشت: اگر الگو سازی صحیح انجام می‌گرفت و شهیدانی مانند باکری، باقری و همت به نحو احسن معرفی می‌شدند و به جوانان تفهیم می کردند؛ اگر خواهان حُسنی باقری باش/اگر مّهدی شدی چون باکری باش/چو ابراهیم همت در مِنا باش/سراپا غرق در نور خدا باش/ دیگر شناخت جوانان از رونالدو، از شناخت شهید کاظمی آشتیانی  بیشتر نمی‌بود و در اغتشاشات مطیع بعضی از سلبریتی های نمک نشناس  نمی شدند.

وی تاکید کرد: اگر در محیط های آموزشی به تناسب سن و سال، تحصیلات بصیرت دهی و دشمن شناسی جدی را می‌گرفت و به عنوان نمونه ۷۰ جلد اسناد لانه جاسوسی آمریکا مورد مطالعه تحصیلکرده ها قرار می گرفت، مقام عظمای ولایت نمی فرمودند؛ هیچ نشانی از مضامین برگزیده این کتاب‌ها در مجموعه مدارس، دبیرستان‌ها و دانشگاه‌های ما نیست.

نماینده مردم بیرجند در مجلس در ادامه با اشاره به دشمن شناسی در جامعه تصریح کرد: اگر دشمن شناسی در جامعه نهادینه می‌شد، جوانان ما به آسانی مفتون شعار زن، زندگی، آزادی منافقین و وزیر حمل و نقل اسرائیل غاصب و مرده خواران سیاسی داخلی نمی‌شدند.

خسروی یادآور شد: فضای مجازی اگر از ابتدا رها نمی‌بود و مدیریت می‌شد و این سلاح شیمیایی را جدی می‌گرفتیم، نوجوانان ۱۵ ساله ما تبدیل به لقمه چرب اغتشاشگران نمی‌شدند، من از دادستان محترم  کل کشور که هفته پیش با انتقاد از مسئولان گفتند؛ کاش آن زمان که مقام معظم رهبری بحث مقابله با تهاجم فرهنگی در فصای مجازی را مطرح کردند و ایجاد شبکه ملی اطلاعات را مورد تاکید قرار داده بودند، اقدام می‌کردیم سوال می‌کنم؛ آقای دادستان چرا اقدام نکردید؟ شما به جای مناظره با شخصی که می‌گویید به شواهد ثابت می‌کنید که او در این جنایت دست دارد، کار اصلی محاکمه را انجام دهید.  

وی در ادامه خطاب به مسئولان و رییس جمهور افزود: دشمنان انقلاب اسلامی که دیگر نه تحریمی مانده که اعمال کنند و بحمدالله جرأتی برای مقابله با نیروهای مسلح آماده ما ندارند، با کمک داخلی‌های خود فروخته‌ که کشور را به نقطه جوش رساندند و پوست های موز فراوانی زیر پای دولت شما گذاشته‌اند، آشوب‌های داخلی برای آنها مهم ترین دستاورد است و گرانی، سختی معیشت این روزها بهانه خوبی است.

نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به دولت قبل فرمودند؛ مگس روی زخم می‌نشیند و زخم را خوب کنید مشکل داخلی نداشته باشیم، نه این شبکه‌ها می‌توانند اثر بگذارند و نه آمریکا می‌تواند هیچ غلطی بکند.

خسروی خطاب به رییس جمهور گفت: گرانی، بیکاری، تبعیض در حقوق ها، عدم مدیریت فضای مجازی، مشکل هزاران نفر از معلمان مهرآفرین، عدم پرداخت  پاداش پایان خدمت فرهنگیان، عدم تناسب تورم با حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری، شرایط سنگین  تهیه مسکن ملی و عدم عمل به بعضی از وعده‌های داده شده به کشاورزان، دامداران و تولیدکنندگان، مشکلات راه‌های روستایی و پروژه‌های نیمه تمام چندین ساله زخم‌های ۱  ساله  دولت شما نیستند، اما شما توفیق مداوای این زخم ها راپیدا کرده اید، پس با سرعت قاطع و به موقع و به اندازه و با برنامه ا قدام نمایید.

وی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود و خطاب به وزیر کشاورزی خاطر نشان کرد: مشکلات حوزه انتخابیه من همه زخم هایی بود که اشاره کردم، اما بطور خاص به وزیر کشاورزی می‌گویم، به وعده خود در خرید زرشک مازاد اقدام کنید، فردا افتتاحیه جشنواره ملی زرشک است و شما تا به حال به وعده ۶۰ روزه خود عمل نکردید. سخن آخر اینکه؛ التزام عملی ملت و مسئولان به توصیه های مقام معظم رهبری محور وحدت و خنثی کننده طراحی های دشمن است. مردمی خواب حرام است، هلا برخیزید، جاده پیداست به جان شهدا برخیزید.

انتهای پیام

کد خبر 9208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =