کد خبر 9578
۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰

همتی:

۱۳ آبان بیانگر همدلی و اتحاد ملت ایران برای حفاظت از نظام اسلامی بود

۱۳ آبان بیانگر همدلی و اتحاد ملت ایران برای حفاظت از نظام اسلامی بود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: سیزدهم آبان ماه نماد بصیرت، همدلی و اتحاد ملت ایران برای حفاظت از نظام اسلامی بود.

به گزارش نمایندگان ما، حسن همتی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرارسیدن روز سیزدهم آبان ماه به عنوان نماد استکبارستیزی، گفت: این روز بیانگر همدلی و اتحاد ملت ایران برای حفاظت از نظام اسلامی بود.

وی با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی یکی از مهمترین وقایع چهار دهه گذشته در کشورمان است، اظهار کرد: در واقع این واقعه یکی از مراکز فتنه در کشورمان را نابود کرد.

نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس ضمن تاکید بر اینکه حماسه سیزدهم آبان فرصت مغتنمی برای بازخوانی جنایت ها و دسیسه های ایالات متحده علیه مردم کشورمان است، ادامه داد: در واقع مسئولان باید برای نسل جدید تشریح کنند که آمریکایی ها چه خیانت هایی علیه مردم کشورمان انجام داده اند زیرا اسناد فراوانی از خیانت‌ها، دخالت‌ها و غارت منابع ایران توسط مستکبران وجود دارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه شیوه های دشمنی آمریکایی ها علیه ایران طی سال ها تغییر کرده است، افزود: در زمانی آمریکایی ها درصدد برپایی کودتا بودند و حتی از رژیم بعث حمایت مالی و نظامی کردند اما امروزه درصدد جنگ نرم هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه یوم الله سیزدهم آبان نشانه ای از بصیرت مردم است، خاطرنشان کرد: بر این اساس مشاهده می شود ملت سرافراز ایران همچنان با همان بصیرت بسیاری از دسیسه های دشمنان را نقش برآب کردند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام

کد خبر 9578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =