کد خبر 1236
۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴

گزارش اختصاصی؛

رای نمایندگان در انتخاب استانداران

رای نمایندگان در انتخاب استانداران

دولت انقلابی پیش از هرگونه عزل و نصب استاندارن سعی دارد، مشورت با نمایندگان را در این زمینه منظور کند. چراکه تعامل بین دولت و مجلس به اذعان بسیاری از کارشناسان شاهراه حل مشکلات کشور بود و می تواند عواید زیادی برای کشور داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما: دولت سیزدهم آرام آرام بدنه اجرای خود را بازسازی کرده و برخی مدیران جای خود را به مدیران تازه نفس می‌دهند.

تغییرات دولت در حالی ادامه دارد که فصل کوچ استانداران دولت قبل آغاز شده و احکام جدید پیرو نصب استانداران جدید به زودی صادر می شود.

این در حالی است که دولت انقلابی پیش از هرگونه عزل و نصب استاندارن سعی دارد، مشورت با نمایندگان را در این زمینه منظور کند. چراکه تعامل بین دولت و مجلس به اذعان بسیاری از کارشناسان شاهراه حل مشکلات کشور بود و می تواند عواید زیادی برای کشور داشته باشد.

از این رو اخیرا نماینده مردم شاهرود از تنظیم فرم و پرسشنامه‌هایی از سوی وزارت کشور و ارائه آن به مجمع نمایندگان هر استان جهت اخذ نظرات برای انتخاب استانداران خبر داده است.

خانی درباره چرایی این مسئله می‌گوید؛ به واقع مجامع نمایندگان هر استان شناخت نسبتا دقیق‌تری از مسائل و مشکلات استان و چهره‌های توانمند حوزه‌های انتخابیه‌شان دارند که این خود می تواند راهگشا باشد.

این نماینده مجلس تاکید دارد اینکه نظر وکلای ملت و سایر گروه‌ها در هر استان در این زمینه اخذ می شود اقدام مثبت و رو به جلویی است.

با همه این تفاسیر امری که بیش از پیش در این موضع حائز اهمیت است این است که شایسته سالاری  در زمینه انتخاب افراد مدنظر قرار گیرد از سویی دیگر لازمه انتخاب افراد در بسیاری از استانها، شناخت فرد منتخب از استان مذکور است که این موارد باید جز ضروریات بوده و به واقع دولت انقلابی قصد دارد این موضوعات را دور از ذهن قرار ندهد.

انتهای پیام

کد خبر 1236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =