کد خبر 13599
۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵

دهنوی در گفتگو با نمایندگان:

لایحه برنامه هفتم به دور از کلی گویی و مسئله محور است

لایحه برنامه هفتم به دور از کلی گویی و مسئله محور است

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، گفت: طبق بررسی های انجام شده و اطلاعاتی که داریم، لایحه برنامه هفتم، لایحه ای به دور از کلی گویی و مسئله محور است و طبیعتاً وقتی این چنین باشد، ما در مجلس میتوانیم مسئله محور بودن آن را تقویت کنیم.

سید محسن دهنوی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما، با اشاره به جزئیات لایحه برنامه هفتم توسعه، گفت: لایحه برنامه هفتم توسعه به احتمال قوی هفته آینده و با حضور رئیس جمهور به مجلس تقدیم شده و اعلام وصول خواهد شد.

وی افزود: لایحه برنامه هفتم توسعه، طبق بررسی‌هایی که داشته‌ایم و اطلاعاتی که کسب کرده‌ایم، لایحه‌ای به دور از کلی گویی و مسئله محور است، طبیعتاً وقتی این چنین باشد، ما در مجلس نیز میتوانیم مسئله محور بودن آن را تقویت کنیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: مسئله محور بودن لایحه برنامه هفتم توسعه، به رفع مشکلات کشور در حوزه های مختلف کمک می کند.

دهنوی خاطرنشان کرد: متاسفانه قانون برنامه ششم توسعه، قانونی کلی بود و به مسائل نگاهی کلی داشت و در نهایت هم دیدیم که حدود ۳۰ درصد آن بیشتر اجرا نشد.

وی در انتها بیان کرد: وقتی لایحه برنامه توسعه، مسئله محور باشد، امکان اجرای آن بالاتر میرود و ما شاهد تحقق آن برنامه خواهیم بود.

انتهای پیام

کد خبر 13599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =