کد خبر 14869
۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵

عباسپور در گفتگو با نمایندگان:

مصرف برق در کشور ما از چین هم بیشتر است/کشور ایران یکی از پر مصرف ترین کشورهای جهان محسوب می‌شود

مصرف برق در کشور ما از چین هم بیشتر است/کشور ایران یکی از پر مصرف ترین کشورهای جهان محسوب می‌شود

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی، گفت: درحال حاضر، در کشور ما میزان مصرف انرژی برق بسیار زیاد است و گاهی برخی از کارشناسان بیان می‌کنند که کشور ایران با حدود ۸۶ میلیون نفر جمعیت، به اندازه کل جمعیت کشور چین، مصرف انرژی دارد.

روح اله عباسپور نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما، درخصوص تغییر ساعات کاری ادارات، گفت: در موضوع تغییر ساعات کاری ادارات، بحث اهم فی الاهم، مطرح است، چراکه مصرف انرژی برق در کشور ما، بسیار زیاد است.

 وی بیان کرد: درحال حاضر، در کشور ما میزان مصرف انرژی برق بسیار بالا است و گاهی برخی از کارشناسان بیان می‌کنند که کشور ایران با حدود ۸۶ میلیون نفر جمعیت، به اندازه کل جمعیت کشور چین، مصرف انرژی دارد که این مسئله قابل توجیه نیست.

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی، افزود: همین مصرف بی‌رویه انرژی برق باعث شد که دولت برای صرفه جویی در مصرف برق، به تغییر ساعات کاری ادارات روی بیاورد، ما در کشور، باید تلاش کنیم که در مصرف انرژی، صرفه‌جویی کنیم تا دیگر به مشکلات این‌چنینی بر نخوریم.

انتهای پیام

کد خبر 14869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =