کد خبر 15345
۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۱

چرا تبلیغات جدید روبیکا پر سر و صدا بود؟

چرا تبلیغات جدید روبیکا پر سر و صدا بود؟

«بیا روبیکا» عنوان کمپین جدید تبلیغاتی روبیکا است که در قالب اکران بیلبوردهای شهری در سطح تهران و برخی شهرستان‌ها اجرا شده است.

به گزارش نمایندگان، در روزهای ابتدایی اکران بیلبوردها، موج انتقادات از روبیکا شکل گرفت. انتقاداتی که بیشتر متوجه این برداشت بود که روبیکا با سواستفاده از فضای محدودیت‌های اینترنت در کشور و فیلتر بودن پیامرسان‌های خارجی، تلاش می‌کند خود را به مردم معرفی کند و قابلیت‌های پرسرعت بودن خود را، به واسطه‌ی فیلتر نبودن، به رخ مخاطبان بکشد.

اما ظاهراً مسأله، طور دیگری بود. حل معمای طرح بیلبوردها و گذاشتن تمام طرح‌ها در کنار یکدیگر، کاملاً نمایانگر آن بود که کنایه‌ی روبیکا به رقبای داخلی خود است.

 حالا نکته مهم این است که چرا این پیام رسان‌ها به مقابله مستقیم با یکدیگر رسیده‌اند؟

انتهای پیام 

کد خبر 15345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =