کد خبر 16366
۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷

سلیمی:

حذف «حماس» غیرممکن است/صهیونیست‌ها شکست خفت‌بار اطلاعاتی خوردند

حذف «حماس» غیرممکن است/صهیونیست‌ها شکست خفت‌بار اطلاعاتی خوردند

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: رزمندگان حماس در بین مردم و از جنس شهروندان غزه هستند و حذف این گروهِ مبارزه غیرممکن است

به گزارش نمایندگان، اصغر سلیمی درباره تحولات نوار غزه و احتمال حمله زمینی صهیونیست‌ها به این منطقه، اظهار کرد: مسئله فلسطین مشکل تمام جهان اسلام است و کشورهای اسلامی باید نسبت به حقوق مردم فلسطین حساسیت نشان دهند و اعلام موضع صریح کنند. اسرائیل سال‌ها است که مردم مظلوم فلسطین را به گروگان گرفته است و هر طور که بخواهد با آنان رفتار می‌کند و حتی کودکان فلسطینی را در آغوش پدر مورد هدف گلوله قرار می‌دهد.

وی افزود: اکنون که مقاومت اسلامی فلسطین در عملیاتی خیره‌کننده توانست ضربات مهلکی به رژیم صهیونیستی بزند، صهیونیست‌ها تحمل این خفت و خاری را ندارند و نمی‌توانند شاهد قدرت‌گیری روزافزون گروه‌های مقاومت باشند به همین دلیل با مظلوم‌نمایی در عرصه جهانی قصد دارند جنایات خود در غزه را توجیه کنند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس، گفت: اکنون می‌بینیم که رسانه‌های مخالف فلسطین هم حتی حق را به صهیونیست‌ها نمی‌دهند و بر حق مشروع مردم فلسطین بر دفاع از خود تأکید و هدف قرار دادن خانه‌های مسکونی در غزه را محکوم می‌کنند. در چند روز گذشته تظاهرات وسیعی در کشورهای حامی اسرائیل مانند فرانسه و انگلستان در حمایت از فلسطین برگزار شده که این امر نشان می‌دهد مظلوم‌نمایی صهیونیست‌ها کارگر نبوده و همان‌طور که امام راحل فرمودند «ذات اسرائیل تروریست است».

سلیمی ادامه داد: صهیونیست‌ها خودروهای مردم، مراکز درمانی و منازل مسکونی در غزه را هدف قرار می‌دهند و حتی آب، برق و گاز این ناحیه را قطع کرده‌اند. این اعمال نشان می‌دهد که صهیونیست‌ها به هیچ اصول اخلاقی پایبند نیستند، اما مقاومت فلسطین باعث خواهد شد که دشمن صهیونیستی عقب‌نشینی کند.

وی افزود: اسرائیل خود را یک قدرت بلامنازع در منطقه می‌دید، اما حرکت شجاعانه حماس و جهاد اسلامی ثابت کرد چقدر صهیونیست‌ها آسیب‌پذیر هستند و در واقع قدرت پوشالی دارند. صهیونیست شکست خفت‌بار اطلاعاتی و امنیتی خوردند و در عرض چند ساعت هیمنه پوشالی آنان از هم فروپاشید. ضربه مقاومت اسلامی نشان داد صهیونیست‌ها تنها در برابر سالخوردگان و کودکان قدرت دارند و در برابر مجاهدین فلسطینی حرفی برای گفتن ندارند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس، خاطرنشان کرد: احتمال دارد صهیونیست‌ها به شکل محدود حمله زمینی به غزه انجام دهند، اما با توجه به اینکه اسرائیل از قدرت حماس و جهاد اسلامی آگاه است بعید است به‌صورت گسترده حمله زمینی کند، اما به دلیل شعارها و تبلیغات گسترده‌ای که صهیونیست‌ها مبنی بر انتقام از مقاومت اسلامی انجام دادند و برای اعاده حیثیت ممکن است این حمله زمینی را در ابعاد کوچک انجام دهند.

سلیمی با بیان اینکه حماس نابود شدنی نیست، گفت: گروه حماس یک سازمان نظامی منظم نیست که صهیونیست‌ها بتوانند یک منطقه خاص را هدف قرار دهند. رزمندگان حماس در بین مردم و از جنس شهروندان غزه هستند و حذف این گروه مبارز غیرممکن است.

انتهای پیام

کد خبر 16366

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =