کد خبر 16677
۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰

محمدصالحی در گفتگو با نمایندگان:

وزارت ارتباطات عملکرد بسیار خوبی در توسعه شبکه اینترنت داشته است

وزارت ارتباطات عملکرد بسیار خوبی در توسعه شبکه اینترنت داشته است

نماینده مردم غرب استان اصفهان در مجلس گفت: وزارت ارتباطات در طول دو سال گذشته عملکرد خوبی در حوزه پوشش خطوط تلفن همراه و اینترنت داشته و من از این بابت از وزارت ارتباطات تشکر می‌کنم.

حسین محمد صالحی دارانی نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین و میاندشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان، گفت: وزارت ارتباطات در طول دو سال گذشته عملکرد خوبی در توسعه شبکه اینترنت و پوشش آنتن دهی تلفن همراه داشته است.

وی افزود: با وجود اینکه شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه بنده دارای مناطق صعب العبور بسیاری است، اما با همه این موانع و مشکلات توسعه مناطق تحت پوشش شبکه اینترنت و آنتنده تلفن همراه بسیار خوب بوده است.

نماینده مردم فریدن بزرگ در مجلس شورای اسلامی همچنین اظهار داشت: در دو سال گذشته ۸۰ روستا در حوزه انتخابیه بند تحت پوشش شبکه اینترنت قرار گرفته‌اند و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال ۱۴۰۳ پوشش اینترنت و تلفن همراه به طور کامل انجام شود محمد صالحی خاطرنشان کرد بنده از اواخر دولت گذشته پیگیر این موضوع بودم و در دولت جدید کارهای بسیار خوبی در این زمینه انجام شد و من به صورت حضوری از وزیر ارتباطات در این باره تشکر کرده‌ام.

انتهای پیام

کد خبر 16677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =